Συνάδελφοι
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο συνδυασμό γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο.
1ον Πως μπορούμε να δεχτούμε το λιμάνι με τους δύο βαρύτερους τομείς το ΣΕΜΠΟ και το CAR TERMINAL να υπολειτουργούν κάνοντας στο ΣΕΜΠΟ 4 μεροκάματα το μήνα και στο car terminal το πολύ δέκα.Είναι επιτυχία αυτό όταν δαπανήθηκαν κάτι περισσότερο από 180.000.000 για τη δημιουργία του.
2ον Όταν οι συνδικαλιστές έχουν σαν κεντρικό στόχο την ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου των συναδέλφων τους, είναι επιτυχία που χάθηκε πάνω από το μισό εισόδημα μας; Κανείς από τις κυβερνητικές πολιτικές δεν έχει ευθύνη; Γιατί το προεδρείο μας, σχεδόν συμφωνούσε με την στάση του στην εφαρμογή των νόμων (3833, 3986, 4024, 4093) που κατακρεουργούν το μεροκάματο των συναδέλφων;
Γιατί τόσα ψέματα από το προεδρείο λέγοντας μας ότι διεκδικεί κάποια χρήματα από εργασίες που κάνουν οι συνάδελφοι όπως καβοδεσία, τροφοεφόδια, ακόμα και το επίδομα λάσινκ τάζανε σε κάποιες άλλες εποχές (εποχή Νουχουτίδη)
3ον Η μεγάλη δε κοροϊδία τους ήταν όταν είχανε υπογράψει τα 8.000 ευρώ για τους συναδέλφους μας ενώ ξέρανε ότι δε θα δοθούν ποτέ. Πρακτικό κοροϊδίας είχαν υπογράψει και όχι συμφωνίας.
4ον Καπηλεύονται συνάδελφοι αγώνες και στόχους που έχουν επιτευχθεί από αλλους συνδικαλιστές σε παλαιότερους χρόνους. Το ασφαλιστικό μας ημερομίσθιο, που εν πάση περιπτώσει είναι ακόμα υψηλό και μας εξασφαλίζει λίγη άνεση, το διεκδικήσαμε συνάδελφοι το 1999 με το νόμο του κράτους 2688. Πάνω εκεί στηρίχθηκε η απόφαση του ΟΜΕΔ και η σύμβαση των νέων συναδέλφων μας. Το προεδρείο λοιπόν αντί να μας κάνει ευχέλαιο, μας κατηγορούν και από πάνω ότι ήμασταν αντίθετοι στην εξομοίωση νέων και παλιών συναδέλφων σε ένα νόμο που ήταν δημιούργημα μας στην ουσία.
5ον Τι να πρωτοθυμηθούμε; Τη ΣΣΕ που είχαμε συντάξει το 2004 κατοχυρώνοντας επιδοματικά το λάσινκ, την πληρωμή της άδειας μας με τις αποδοχές και τόσα άλλα. Την πολέμησαν συνάδελφοι λυσσαλέα οι σημερινοί του προεδρείου με τον απερχόμενο κύριο Νουχουτίδη για καθαρά μικροσυνδικαλιστικούς λόγους. Τι μας έλεγαν θυμάστε; Χάνουμε δύο άτομα από την πόστα (από 9 άτομα γινόμασταν 7)
Όταν γίναμε 6 και με το λάσινκ ήταν μεγάλη τους επιτυχία. ΒΕΒΑΙΑ οι άλλοι συνάδελφοι μας πληρώνονται αποδοτικά την άδεια τους(αρχιεργάτες) παίρνοντας ένα σεβαστό ποσό αναδρομικά και μπράβο τους. Ενώ εμείς με τα παιδαριώδη λάθη του προεδρείου μας χάσαμε και αυτό το δικαίωμα.
6ον Ας δούμε τώρα συνάδελφοι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας την ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ. Σήμερα μέλη του προεδρείου μας με συγκεκριμένες πολιτικές επιρροές από τον ΣΥΡΙΖΑ δε θα τους ακούσετε ποτέ να μιλούν εναντίον του και ειδικά εναντίον αυτού που είναι σήμερα υπουργός ναυτιλίας. Είναι ανάλγητος ο κύριος Κεφαλογιάννης ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ 2 ΠΡΟΒΛΗΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ; Εμείς πλέον δε φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, γιατί κανείς δε μας έχει κόψει πολιτικές επιταγές. Το 1999 μετοχοποιήθηκε και όχι ιδιοτικοποιήθηκε ο ΟΛΠ ένα μικρό του κομμάτι 24,5%. Για να βρεθούν περίπου 300.000.000 ευρώ είναι τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την τελειοποίηση της 2 προβλήτας (για την προέκταση, αγορά γερανογεφυρών, μπελότι, μεγάλων κλαρκ και κτηριακή υποδομή).
Μας κατηγόρησαν εκείνη την εποχή ότι δήθεν δεν αντιδράσαμε στην μετοχοποίηση, αλλά επί των ημερών τους δεν έγινε η παραχώρηση της 2 και 3 προβλήτας; Επί των ημερών τους δεν συζητείται η πλήρης πώληση του ΟΛΠ; (με το σημερινό προεδρείο) Έχει αποδειχτεί λοιπόν όταν σε έχουν δεδομένο χωρίς να διεκδικείς, κατι έστω το ελάχιστο για τον κλάδο σου πάντα θα χάνεις. Οι συνάδελφοι λοιπόν που ηγούνται του σωματείου μας τα τελευταία 12 χρόνια ήταν πάντα δεδομένοι για τις διοικήσεις του ΟΛΠ, και γι αυτό οι λιμενεργάτες έχουν γίνει ουραγοί των εξελίξεων.
7ον ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. .Θέλουμε να βάλουμε τις βάσεις για μια νέα αρχή. Εκτός από δημόσιο λιμάνι που όχι μόνο οι εργαζόμενοι αλλά και ο Λαός του Πειραιά θέλει. Διεκδικούμε τις κατοχυρώσεις των ΣΣΕ όχι μόνο για δύο χρόνια αλλά για όσα χρόνια οι συνάδελφοι θα δουλεύουν στο λιμάνι μέχρι το συντάξιμο βίο τους.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ·
Την κατοχύρωση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ ·
Την πλήρη κατοχύρωση των ΣΣΕ ·
Αναστολή των διατάξεων των κατάπτυστων εφαρμοστήκαν νόμων 3833,3986,4024,4093 ·
Πλήρη αποδοχή από τον ΟΛΠ του πρακτικού συμφωνίας του 2009 και την άμεση καταβολή των οφειλομένων. ·
Την άμεση καταβολή του επιδόματος των παιδιών ·
Ένταξη των τροφοεφοδίων στον ήδη υπάρχοντα κανονισμό εργασίας που εκεί αναφέρονται οι συνθέσεις και αποδόσεις των εργατικών ομάδων ·
Κατοχύρωση της σύνθεσης εργατικής ομάδας στην καβοδεσία
Ελπίζω να μας τιμήσετε με την ψήφο σας γιατί απευθυνόμαστε σε εσάς κοιτάζοντας σας στα μάτια τίμια και γιατί όλοι οι συνάδελφοι του συνδυασμού μας είναι κάθε μέρα μαζί σας στα καράβια, έχοντας όλοι τις ίδιες ανησυχίες αλλά και την προσδοκία να αλλάξουν πολλά προς το θετικό βέβαια σε ότι αφορά τον κλάδο.
http://dockworkers.blogspot.gr/
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο συνδυασμό γιατί τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο.
1ον Πως μπορούμε να δεχτούμε το λιμάνι με τους δύο βαρύτερους τομείς το ΣΕΜΠΟ και το CAR TERMINAL να υπολειτουργούν κάνοντας στο ΣΕΜΠΟ 4 μεροκάματα το μήνα και στο car terminal το πολύ δέκα.Είναι επιτυχία αυτό όταν δαπανήθηκαν κάτι περισσότερο από 180.000.000 για τη δημιουργία του.
2ον Όταν οι συνδικαλιστές έχουν σαν κεντρικό στόχο την ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου των συναδέλφων τους, είναι επιτυχία που χάθηκε πάνω από το μισό εισόδημα μας; Κανείς από τις κυβερνητικές πολιτικές δεν έχει ευθύνη; Γιατί το προεδρείο μας, σχεδόν συμφωνούσε με την στάση του στην εφαρμογή των νόμων (3833, 3986, 4024, 4093) που κατακρεουργούν το μεροκάματο των συναδέλφων;
Γιατί τόσα ψέματα από το προεδρείο λέγοντας μας ότι διεκδικεί κάποια χρήματα από εργασίες που κάνουν οι συνάδελφοι όπως καβοδεσία, τροφοεφόδια, ακόμα και το επίδομα λάσινκ τάζανε σε κάποιες άλλες εποχές (εποχή Νουχουτίδη)
3ον Η μεγάλη δε κοροϊδία τους ήταν όταν είχανε υπογράψει τα 8.000 ευρώ για τους συναδέλφους μας ενώ ξέρανε ότι δε θα δοθούν ποτέ. Πρακτικό κοροϊδίας είχαν υπογράψει και όχι συμφωνίας.
4ον Καπηλεύονται συνάδελφοι αγώνες και στόχους που έχουν επιτευχθεί από αλλους συνδικαλιστές σε παλαιότερους χρόνους. Το ασφαλιστικό μας ημερομίσθιο, που εν πάση περιπτώσει είναι ακόμα υψηλό και μας εξασφαλίζει λίγη άνεση, το διεκδικήσαμε συνάδελφοι το 1999 με το νόμο του κράτους 2688. Πάνω εκεί στηρίχθηκε η απόφαση του ΟΜΕΔ και η σύμβαση των νέων συναδέλφων μας. Το προεδρείο λοιπόν αντί να μας κάνει ευχέλαιο, μας κατηγορούν και από πάνω ότι ήμασταν αντίθετοι στην εξομοίωση νέων και παλιών συναδέλφων σε ένα νόμο που ήταν δημιούργημα μας στην ουσία.
5ον Τι να πρωτοθυμηθούμε; Τη ΣΣΕ που είχαμε συντάξει το 2004 κατοχυρώνοντας επιδοματικά το λάσινκ, την πληρωμή της άδειας μας με τις αποδοχές και τόσα άλλα. Την πολέμησαν συνάδελφοι λυσσαλέα οι σημερινοί του προεδρείου με τον απερχόμενο κύριο Νουχουτίδη για καθαρά μικροσυνδικαλιστικούς λόγους. Τι μας έλεγαν θυμάστε; Χάνουμε δύο άτομα από την πόστα (από 9 άτομα γινόμασταν 7)
Όταν γίναμε 6 και με το λάσινκ ήταν μεγάλη τους επιτυχία. ΒΕΒΑΙΑ οι άλλοι συνάδελφοι μας πληρώνονται αποδοτικά την άδεια τους(αρχιεργάτες) παίρνοντας ένα σεβαστό ποσό αναδρομικά και μπράβο τους. Ενώ εμείς με τα παιδαριώδη λάθη του προεδρείου μας χάσαμε και αυτό το δικαίωμα.
6ον Ας δούμε τώρα συνάδελφοι το μεγαλύτερο πρόβλημα μας την ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΛΠ. Σήμερα μέλη του προεδρείου μας με συγκεκριμένες πολιτικές επιρροές από τον ΣΥΡΙΖΑ δε θα τους ακούσετε ποτέ να μιλούν εναντίον του και ειδικά εναντίον αυτού που είναι σήμερα υπουργός ναυτιλίας. Είναι ανάλγητος ο κύριος Κεφαλογιάννης ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ 2 ΠΡΟΒΛΗΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ; Εμείς πλέον δε φοβόμαστε να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, γιατί κανείς δε μας έχει κόψει πολιτικές επιταγές. Το 1999 μετοχοποιήθηκε και όχι ιδιοτικοποιήθηκε ο ΟΛΠ ένα μικρό του κομμάτι 24,5%. Για να βρεθούν περίπου 300.000.000 ευρώ είναι τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την τελειοποίηση της 2 προβλήτας (για την προέκταση, αγορά γερανογεφυρών, μπελότι, μεγάλων κλαρκ και κτηριακή υποδομή).
Μας κατηγόρησαν εκείνη την εποχή ότι δήθεν δεν αντιδράσαμε στην μετοχοποίηση, αλλά επί των ημερών τους δεν έγινε η παραχώρηση της 2 και 3 προβλήτας; Επί των ημερών τους δεν συζητείται η πλήρης πώληση του ΟΛΠ; (με το σημερινό προεδρείο) Έχει αποδειχτεί λοιπόν όταν σε έχουν δεδομένο χωρίς να διεκδικείς, κατι έστω το ελάχιστο για τον κλάδο σου πάντα θα χάνεις. Οι συνάδελφοι λοιπόν που ηγούνται του σωματείου μας τα τελευταία 12 χρόνια ήταν πάντα δεδομένοι για τις διοικήσεις του ΟΛΠ, και γι αυτό οι λιμενεργάτες έχουν γίνει ουραγοί των εξελίξεων.
7ον ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. .Θέλουμε να βάλουμε τις βάσεις για μια νέα αρχή. Εκτός από δημόσιο λιμάνι που όχι μόνο οι εργαζόμενοι αλλά και ο Λαός του Πειραιά θέλει. Διεκδικούμε τις κατοχυρώσεις των ΣΣΕ όχι μόνο για δύο χρόνια αλλά για όσα χρόνια οι συνάδελφοι θα δουλεύουν στο λιμάνι μέχρι το συντάξιμο βίο τους.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ·
Την κατοχύρωση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ ·
Την πλήρη κατοχύρωση των ΣΣΕ ·
Αναστολή των διατάξεων των κατάπτυστων εφαρμοστήκαν νόμων 3833,3986,4024,4093 ·
Πλήρη αποδοχή από τον ΟΛΠ του πρακτικού συμφωνίας του 2009 και την άμεση καταβολή των οφειλομένων. ·
Την άμεση καταβολή του επιδόματος των παιδιών ·
Ένταξη των τροφοεφοδίων στον ήδη υπάρχοντα κανονισμό εργασίας που εκεί αναφέρονται οι συνθέσεις και αποδόσεις των εργατικών ομάδων ·
Κατοχύρωση της σύνθεσης εργατικής ομάδας στην καβοδεσία
Ελπίζω να μας τιμήσετε με την ψήφο σας γιατί απευθυνόμαστε σε εσάς κοιτάζοντας σας στα μάτια τίμια και γιατί όλοι οι συνάδελφοι του συνδυασμού μας είναι κάθε μέρα μαζί σας στα καράβια, έχοντας όλοι τις ίδιες ανησυχίες αλλά και την προσδοκία να αλλάξουν πολλά προς το θετικό βέβαια σε ότι αφορά τον κλάδο.
http://dockworkers.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.