Οι προτεραιότητες της νέας διοίκησης του ΟΛΘ-Αιχμές από Terminal Link

26 Μαρ 2018


Οι πρώτες δηλώσεις Θεοφάνη για τους στόχους της νέας διοίκησης της ΟΛΘ A.E. «Τελικά είμαστε εδώ», τόνισε ο αναπληρωτής πρόεδρος Boris Wenzel.

Στις αρχές Μαΐου η νέα διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε., που αναλαμβάνει να οδηγήσει αναπτυξιακά το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη νέα εποχή του ιδιωτικού μάνατζμεντ, θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει το χρονοδιάγραμμα του επενδυτικού της προγράμματος, δίνοντας έμφαση στο έργο επέκτασης του 6ου προβλήτα.

Τα παραπάνω τόνισε ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. κ. Σωτήρης Θεοφάνης κατά την παράδοση - παραλαβή της διοίκησης της Εταιρείας, σημειώνοντας ότι τρεις είναι οι προτεραιότητες του νέου διοικητικού συμβουλίου:

- Η άμεση και δραστική βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας, κάτι που προϋποθέτει προμήθειες εξοπλισμού και ανασχεδιασμό των εργασιών.
- Μεταφορά της εμπειρίας του διαθέτει ο τεχνικός εταίρος εκ των τριών επενδυτών (σ.σ. η Terminal Link).
- Η συντομότερη έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων.

Η ανάληψη της διοίκησης του ΟΛΘ, αποτελεί ιδιαίτερο προσωπικό στοίχημα για τον κ. Θεοφάνη, καθώς, όπως είπε, μετά από 16 χρόνια επιστρέφει στην εταιρεία την οποία είχε υπηρετήσει την περίοδο 1999- 2002 και με επιτυχία εισήγαγε τότε στο Χρηματιστήριο.

«Στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες και της επιχειρηματικής κοινότητας και του ελληνικού δημοσίου που προχώρησε σε αυτή την αναδιάρθρωση εκχωρώντας το 67% των μετοχών της Εταιρείας», πρόσθεσε ο κ. Θεοφάνης.

Την ικανοποίησή του για την ολοκλήρωση μίας δύσκολης διαγωνιστικής διαδικασία, εξέφρασε ο CEO της Terminal Link και αναπληρωτής πρόεδρος του ΟΛΘ κ. Boris Wenzel, o oποίος είπε χαρακτηριστικά «τελικά είμαστε εδώ, κάτι που πολλοί πίστεψαν ή ήλπισαν ότι δε θα συνέβαινε. Ευχαριστώ το ΤΑΙΠΕΔ για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, δηλώνω ικανοποιημένος γιατί παραλάβαμε μία εταιρεία σε καλή κατάσταση, χωρίς χρέη και με υψηλή ρευστότητα, αλλά μαζί και με πολλές προκλήσεις. Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μεγάλες προοπτικές, κυρίως στην εξυπηρέτηση εμπορευματοκιβωτίων και στα συμβατικά φορτία, όμως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και μεγάλες προκλήσεις κατά τους επόμενους μήνες για να αναβαθμίσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχονται από το λιμάνι, προβαίνοντας στη συντήρηση του εξοπλισμού.».

Όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους ο κ. Wenzel, ποιοι συγκεκριμένα δεν ήθελαν να περάσει ο ΟΛΘ στα χέρια της Κοινοπραξίας DIEP - Terminal Link - Belterra και αν τυχόν, εννοούσε τον Αμερικανό πρέσβη, δεν απάντησε δίνοντας συγκεκριμένα ονόματα, απλώς περιορίσθηκε να πει ότι ήταν μία δύσκολη διαγωνιστική διαδικασία, με άλλους ενδιαφερόμενους και πολλές καθυστερήσεις.

Η παράδοση - παραλαβή της διοίκησης του ΟΛΘ, έγινε σε πολύ καλό κλίμα, με τον κ. Θεοφάνη να ευχαριστεί τα μέλη της παλαιάς διοίκησης και πιο συγκεκριμένα τους κ. Κ. Μέλλιο και Δ. Μακρή για τις υπηρεσίες που προσέφεραν για τη λειτουργία και ανάπτυξη της Εταιρείας.

Απαντώντας ο τέως πρόεδρος κ. Μέλλιος και ο τέως διευθύνων σύμβουλος κ. Μακρής, δήλωσαν πρόθυμοι να στηρίξουν, σε ό,τι χρειαστεί, τη νέα διοίκηση ενώ εξέφρασαν την κοινή πεποίθησή τους ότι οι νέοι επικεφαλής θα κάνουν ότι απαιτείται για να προοδεύσει το Λιμάνι.

Ο κ. Θεοφάνης κατά την σύντομη τελετή παράδοσης - παραλαβής παρουσίασε και τους δύο νέους και σημαντικούς συνεργάτες του, στο έργο αναβάθμισης του ΟΛΘ, τον κ. Rui Pinto , αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο και, τον κ. Marc Riondel, γενικό διευθυντή Επιχειρησιακών Μονάδων και διευθυντή του ΣΕΜΠΟ. Οι κύριοι Pinto και Riondel προέρχονται από το υψηλόβαθμο στελεχικό δυναμικό της Terminal Link και του ομίλου CMA CGM.

Στον νέο επικεφαλής του ΟΛΘ τέθηκε ερώτηση για το πως η νέα διοίκηση αντιμετωπίζει την κατάργηση από τους τελωνειακούς, της νυκτερινής βάρδιας στη Πύλη 16, για να απαντήσει σαφώς : « Δεν μπορούμε να καταναοήσουμε αυτή την συμπεριφορά όσον αφορά την παροχή της συγκεκριμένης λειτουργίας από την πλευρά μιας δημόσιας υπηρεσίας. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι είμαστε υποχρεωμένοι να βελτιώσουμε τη διαδικασία φόρτωσης των εμπορευματοκιβωτίων στα πλοία, υποδεχόμενοι στο εσωτερικό του ΣΕΜΠΟ τα προς εξαγωγή εμπορευματοκιβώτια, κάτι που θα γίνει σταδιακά τους επόμενους μήνες όσο θα ανακτώνται οι συνθήκες από άποψη εξοπλισμού και προσωπικού. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση η οποία πλήττει και τη λειτουργία και τη φήμου του λιμανιού.»

Σε ό,τι αφορά το προσωπικό, θα υπάρξει αναδιοργάνωση στις υπηρεσίες της Εταιρείας και στο πλαίσιο αυτό θα επαναξιολογηθεί και η προσφορά και η λειτουργία και η αριθμητική κατάσταση των απασχολουμένων. Η επαναξιολόγηση, τονίσθηκε, θα γίνει με ένα νηφάλιο τρόπο, θα καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες όπου υπάρχουν, με την νέα διοίκηση να στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικότητας στο επίπεδο παροχής υπηρεσιών, για όφελος της οικονομίας της περιοχής, αλλά και για όφελος της Εταιρείας και των μετόχων της. 

Πηγή: http://www.voria.gr/article/arches-meou-to-chronodiagramma-gia-tis-ependisis-ston-olth
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah