Σε εξέλιξη το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΘ

1 Δεκ 2018





Στις σημαντικές δυνατότητες που έχει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και στις επενδύσεις που θα πρέπει να γίνουν στο επόμενο διάστημα, αναφέρθηκε στο 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο logistics που διεξάγεται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Σωτήρης Θεοφάνης.

Ο πρόεδρος του ΟΛΘ τόνισε είναι δικαίωμα της κάθε κυβέρνησης και του κράτους το μοντέλο της διαχείρισης για τα λιμάνια που θα επιλέξει.
Πρόσθεσε ωστόσο ότι το μεγάλο στοίχημα είναι κατά πόσο το δημόσιο θα αντιληφθεί σε μακροπρόθεσμη βάση να σταθεί με ένα συγκροτημένο τρόπο στις ρυθμιστικές λειτουργίες που εξασφαλίζουν τη δημόσια χρήση του λιμανιού και να αφήσει το νέο επενδυτή στη νέα δομή του λιμενικού διαχειριστή να λειτουργήσει ως πάροχος λιμενικής υπηρεσίας.
Αναφέρθηκε στο θέμα των επενδύσεων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης προσθέτοντας ότι από τη σύμβαση παραχώρησης και αγοραπωλησίας των μετοχών υπάρχει υποχρέωση στην εταιρεία να εκτελέσει σε επτά χρόνια έργα αξίας 180 εκατ.ευρώ .
Τόνισε ότι αυτά αφορούν κατα κύριο λόγο την επέκταση του 6 προβλήτα του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ των οποίων και την αποκατάσταση του κτιρίου του παλαιού τελωνείου ενός ιστορικού κτιρίου.
Πρόσθεσε ότι ο Οργανισμός την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης του ανεξάρτητου μηχανικού που συνομολογείται ανάμεσα στην εταιρεία και τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένος κι ότι αυτό είναι ένα πρώτο στοιχείο προκειμένου να ωριμάσουν οι επενδύσεις. Τόνισε ότι τα έργα θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί σε τρία με τέσσερα χρόνια προκειμένου το λιμάνι να μπορεί να υποδέχεται πλοία τύπου new panamax ανάμεσα σε 10.000 και 14.000 dwt.
Ο κ.Θεοφάνης δήλωσε ότι το βασικό έργο του λιμανιού είναι επέκταση της 6 προβλήτας κατά 440 μέτρα με βάθος 16,5 που θα δώσει τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν τέτοιου τύπου πλοία 10.000 και 14.000 dwt.
Τόνισε επίσης ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι πολύ διαφορετικό από το λιμάνι του Πειραιά. "Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το σημαντικότερο λιμάνι συμβατικού φορτίου χύδην και γενικού φορτίου για την Αδριατική και το κύριο εξαγωγικό λιμάνι της χώρας με πολύ σημαντικό κομμάτι της εξαγωγικής δραστηριότητας τα αγροτικά προϊόντα." δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΛΘ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah