Ημερομηνία δημοσίευσης: 05/03/2013
Τη λειτουργία και εκμετάλλευση του νέου επιλιμένιου σιδηροδρομικού σταθμού στο car-terminal του ΟΛΠ Α.Ε., συνεξέτασαν σε σύσκεψη η οποία έγινε στα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ Α.Ε. οι διοικήσεις του ΟΛΠ Α.Ε. και ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με τις σημαντικότερες εταιρίες μεταφοράς transit αυτοκινήτων.
Η ανακοίνωση του ΟΛΠ ΑΕ επιβεβαίωνει πλήρως την ανάρτηση του Pireas2day.gr (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ), που είχε επισημάνει ότι ο χώρος των 85 στρεμμάτων όπου θα κατασκευαστεί ο επιλιμένιος σταθμός ανήκει στον ΟΛΠ και ρητά εξαιρείται από την σύμβαση παραχώρησης της Cosco.
Στη σύσκεψη παρέστησαν από τη μεριά του ΟΛΠ Α.Ε., ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ο Αναπληρωτής Δ.Σ. κ. Παναγιώτης Πετρουλής και ο Γενικός Δ/ντής κ. Σταύρος Χατζάκος, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος και από τις εταιρίες μεταφοράς αυτοκινήτων με πλοίο, οι κ.κ. Ξυδέας Γ., Κυριαζάνος Ν. (Σκανδιναυικό Πρακτορείο), Ματαράγκας Αν. (Αλαλούφ), και Δούκας Αντ., Καρουσάκης Κ. (Global), ενώ θα ακολουθήσει και δεύτερος κύκλος ενδιαφερομένων.
Από τη σύσκεψη προέκυψε το ενδιαφέρον όλων για τη διασύνδεση του εμπορικού λιμένα Πειραιώς (Ν. Ικόνιο) με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τις δυνατότητες μεταφοράς αυτοκινήτων transit σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και ιδιαίτερα στις χώρες της βαλκανικής. Για όλα τα θέματα της σύσκεψης (δίκτυα, τροχαίο υλικό, χρονικά όρια μεταφορών, τελωνειακά θέματα, τιμολόγηση κ.α.) αποφασίσθηκε η συγκρότηση Κοινής Επιτροπής (ΟΛΠ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εταιρείες) η οποία θα αποτυπώσει το σύνολο των λειτουργικών και οικονομικών θεμάτων, καθώς επίσης θα προβάλει στη διεθνή αγορά μεταφοράς αυτοκινήτων τις νέες δυνατότητες του Πειραιά.
Όπως έγινε γνωστό από την ΕΡΓΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το έργο θα είναι ολοκληρωμένο για την εμπορική του εκμετάλλευση το Σεπτέμβριο 2013. Σύμφωνα με τη Συμφωνία ΟΣΕ-ΟΛΠ (2006) αποκλειστικός διαχειριστής του επιλιμένιου σιδηροδρομικού σταθμού αυτοκινήτων για κάθε εργασία φόρτωσης, αποθήκευσης και μεταφόρτωσης θα είναι οι υπηρεσίες Logistics του ΟΛΠ Α.Ε.
Όπως δήλωσε στη σύσκεψη ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Μετά την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιου-Ν. Ικονίου και την αναμενόμενη λειτουργία του επιλιμένιου σιδηροδρομικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων (85.000 τ.μ., η οποία έχει παραχωρηθεί και ανήκει στον ΟΣΕ), προγραμματίσθηκε και η ολοκλήρωση του επιλιμένιου σταθμού αυτοκινήτων στον χώρο Γ2 του εμπορικού λιμένα, για τον οποίο έχει επίσης υπογραφεί συμφωνία ΟΣΕ/ΟΛΠ Α.Ε."
"Οι φιλοπεριβαλλοντικές πολιτικές διασύνδεσης πλοίου με τρένο, των δύο δηλαδή μέσων μεταφοράς με ελάχιστη επιβάρυνση του περιβάλλοντος, καθώς και η ταχύτερη και οικονομικότερη μεταφορά αντικειμένων σε τρίτες χώρες είναι ένα θετικό γεγονός για την ανάπτυξη και του λιμένα Πειραιά και της χώρας. Μία σειρά μακροχρόνιων ευρωπαϊκών πολιτικών (ship – rail link, short sea shipping, σιδηροδρομική διαλειτουργικότητα, διευρωπαϊκά δίκτυα) βρίσκουν έστω και με χρονικές υστερήσεις την πλήρη εφαρμογή τους. Ο ΟΛΠ Α.Ε., ο οποίος πρωταγωνίστησε μαζί με τον ΟΣΕ και τις θυγατρικές του (ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για τη μετατροπή του Πειραιά σε συγκοινωνιακό μεταφορικό κόμβο, αισθάνεται ιδιαίτερα ικανοποιημένος, αφού η εφαρμογή των πιο πάνω πολιτικών θα επαυξήσει για τον ίδιο, αλλά και για το δημόσιο τον κύκλο εργασιών του και τα έσοδά τους. Το car – terminal μετά το διπλασιασμό του τα τελευταία χρόνια μετατρέπεται πλέον σε σύγχρονο κόμβο», υπογράμμισε ο κ. Ανωμερίτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.