Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων θα προχωρήσουν, την ερχόμενη εβδομάδα,
με την κατάθεση του νομοσχεδίου του ΥΝΑ στην Ολομέλεια της Βουλής όλοι
οι φορείς των εργαζόμενων στον χώρο της Ναυτιλίας.
«Έχουμε ζητήσει την απόσυρση αυτού του νομοσχεδίου. Όλοι μαζί είμαστε ριζικά αντίθετοι στο σχέδιο νόμου- έκτρωμα», υπογράμμισε, σε συνέντευξη τύπου, το μεσημέρι της Τετάρτης, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) Γιώργος Γεωργακόπουλος προαναγγέλλοντας την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Όπως είναι γνωστό την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε 24ωρη απεργία των ναυτεργατών σε όλα τα πλοία, που βρίσκονται σε ελληνικά λιμάνια και των υπαλλήλων του ΥΝΑ ενώ στάσεις εργασίας έκαναν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια και οι τα πληρώματα των πλοηγίδων.
«Για πρώτη φορά υπάρχει καθολική συμμετοχή όλων των εργαζόμενων στη Ναυτιλία», επεσήμανε στη συνέντευξη τύπου ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΥΕΝ Δημήτρης Γκερλές.
Εκτός των Γ. Γεωργακόπουλου και Δ. Γκερλέ στη συνέντευξη παραβρέθηκαν οι Γιώργος Γώγος, γεν. γραμματέας Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ, Αντώνης Νταλακογεώργος, πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Τρ. Γρυπαίος, πρόεδρος ένωσης πληρωμάτων πλοηγίδων και Σπ. Στρομπούλας, πρόεδρος συλλόγου υπαλλήλων πρώην ΥΕΝ.
Μεταξύ άλλων οι παραπάνω τόνισαν τα εξής:
Γ. Γεωργακόπουλος (ΟΜΥΛΕ): Το νομοσχέδιο ανοίγει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών. Εξετάζονται δύο μοντέλα ιδιωτικοποίησης, η παραχώρηση μετοχών των λιμανιών και η παραχώρηση δραστηριοτήτων. Εμείς είμαστε αντίθετοι και στα δύο διότι οδηγούν σε απώλεια θέσεων εργασίας και είναι καταστροφικά για το δημόσιο συμφέρον.
Η Cosco ή η ΣΕΠ και ντόπια συμφέροντα πιέζουν για να προχωρήσουν οι παραχωρήσεις πλειοψηφικών πακέτων μετοχών των Οργανισμών.
Εμείς θέτουμε ορισμένα ερωτήματα:
1. Γιατί η Cosco έχει θέσει δύο φορές αιτήματα για μείωση του τιμήματος, που καταβάλλει στον ΟΛΠ;
2. Η καθαρή αξία του ΟΛΠ υπερβαίνει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ. Πως μπορεί να παραχωρηθεί;
3. Ο ετήσιος τζίρος του ΟΛΠ ήταν 171 εκατομμύρια ευρώ το 2007 και τώρα μετά την παραχώρηση έχει μειωθεί σε 106 εκατομμύρια ευρώ.
4. Το 2009 η Cosco δεσμευόταν στην Βουλή για 4.000 θέσεις εργασίας και σήμερα έχει προσλάβει 240 εργαζόμενους και «νοικιάζει» ορισμένους άλλους.
Με το νομοσχέδιο επιχειρείται η κατάργηση του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού.
Γ. Γώγος: Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις όσο προχωράει το νομοσχέδιο- έκτρωμα. Επανασυστήνει το ΥΕΝ με μοντέλο του 1960….
Δ. Γκερλές: Για πρώτη φορά υπάρχει καθολική συμμετοχή των εργαζόμενων στη Ναυτιλία σε κινητοποιήσεις. Τα τελευταία 10 χρόνια το ΥΕΝ άλλαξε πολλές φορές όνομα και 11 υπουργούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη ναυτιλιακή πολιτική.
Καθιερώνεται ένα σύστημα απόλυτης γραφειοκρατίας με 9 υπογραφές για κάθε έγγραφο με μοναδικό στόχο να βρουν «δουλειά» οι ναύαρχοι, που υπάρχουν στο Λιμενικό.
Κάθε έγγραφο υπογράφεται από: Εισηγητή, τμηματάρχη, διευθυντή, επόπτη (!), βοηθό επιθεωρητή, επιθεωρητή, υπαρχηγό, αρχηγό, υπουργό.
Οι εφοπλιστές εξέφρασαν την χαρά τους για αυτές τις εξελίξεις. Είναι τυχαίο ότι κάθε απόστρατος αξιωματικός του Λιμενικού βρίσκει δουλειά σε ναυτιλιακή εταιρεία;
Αντώνης Νταλακογεώργος: Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας. Οι όποιες αλλαγές γίνουν δεν αλλάζουν την ουσία του νομοσχεδίου, το οποίο έρχεται να εξυπηρετήσει όλες τις εκφράσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Με τις διατάξεις του μειώνονται οι συνθέσεις και συρρικνώνονται οι θέσεις εργασίας ενώ προωθείται η επάνδρωση πλοίων με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς.
Επίσης, με την κατάργηση του ορίου ηλικίας θα επιστρέψουν στην ακτοπλοία πλοία όπως το «Δημητρούλα» και το «Ροδάνθη», που ένα ταξίδι 18 ωρών έκαναν σε 36, 40 ή και 50 ώρες…..
Σπ. Στρομπούλας: Ξαναδημιουργούν ένα υπουργείο- μαγαζάκι των εφοπλιστών και με έναν μηχανισμό, που προωθεί ο Μουσουρούλης θα περνάνε την πολιτική τους. Επίσης ανοίγει ο δρόμος απολύσεων πολιτικού προσωπικού.
ΠΗΓΗ
«Έχουμε ζητήσει την απόσυρση αυτού του νομοσχεδίου. Όλοι μαζί είμαστε ριζικά αντίθετοι στο σχέδιο νόμου- έκτρωμα», υπογράμμισε, σε συνέντευξη τύπου, το μεσημέρι της Τετάρτης, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) Γιώργος Γεωργακόπουλος προαναγγέλλοντας την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Όπως είναι γνωστό την Τετάρτη πραγματοποιήθηκε 24ωρη απεργία των ναυτεργατών σε όλα τα πλοία, που βρίσκονται σε ελληνικά λιμάνια και των υπαλλήλων του ΥΝΑ ενώ στάσεις εργασίας έκαναν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια και οι τα πληρώματα των πλοηγίδων.
«Για πρώτη φορά υπάρχει καθολική συμμετοχή όλων των εργαζόμενων στη Ναυτιλία», επεσήμανε στη συνέντευξη τύπου ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΥΕΝ Δημήτρης Γκερλές.
Εκτός των Γ. Γεωργακόπουλου και Δ. Γκερλέ στη συνέντευξη παραβρέθηκαν οι Γιώργος Γώγος, γεν. γραμματέας Ένωσης Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ, Αντώνης Νταλακογεώργος, πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, Τρ. Γρυπαίος, πρόεδρος ένωσης πληρωμάτων πλοηγίδων και Σπ. Στρομπούλας, πρόεδρος συλλόγου υπαλλήλων πρώην ΥΕΝ.
Μεταξύ άλλων οι παραπάνω τόνισαν τα εξής:
Γ. Γεωργακόπουλος (ΟΜΥΛΕ): Το νομοσχέδιο ανοίγει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών. Εξετάζονται δύο μοντέλα ιδιωτικοποίησης, η παραχώρηση μετοχών των λιμανιών και η παραχώρηση δραστηριοτήτων. Εμείς είμαστε αντίθετοι και στα δύο διότι οδηγούν σε απώλεια θέσεων εργασίας και είναι καταστροφικά για το δημόσιο συμφέρον.
Η Cosco ή η ΣΕΠ και ντόπια συμφέροντα πιέζουν για να προχωρήσουν οι παραχωρήσεις πλειοψηφικών πακέτων μετοχών των Οργανισμών.
Εμείς θέτουμε ορισμένα ερωτήματα:
1. Γιατί η Cosco έχει θέσει δύο φορές αιτήματα για μείωση του τιμήματος, που καταβάλλει στον ΟΛΠ;
2. Η καθαρή αξία του ΟΛΠ υπερβαίνει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ. Πως μπορεί να παραχωρηθεί;
3. Ο ετήσιος τζίρος του ΟΛΠ ήταν 171 εκατομμύρια ευρώ το 2007 και τώρα μετά την παραχώρηση έχει μειωθεί σε 106 εκατομμύρια ευρώ.
4. Το 2009 η Cosco δεσμευόταν στην Βουλή για 4.000 θέσεις εργασίας και σήμερα έχει προσλάβει 240 εργαζόμενους και «νοικιάζει» ορισμένους άλλους.
Με το νομοσχέδιο επιχειρείται η κατάργηση του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού.
Γ. Γώγος: Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις όσο προχωράει το νομοσχέδιο- έκτρωμα. Επανασυστήνει το ΥΕΝ με μοντέλο του 1960….
Δ. Γκερλές: Για πρώτη φορά υπάρχει καθολική συμμετοχή των εργαζόμενων στη Ναυτιλία σε κινητοποιήσεις. Τα τελευταία 10 χρόνια το ΥΕΝ άλλαξε πολλές φορές όνομα και 11 υπουργούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη ναυτιλιακή πολιτική.
Καθιερώνεται ένα σύστημα απόλυτης γραφειοκρατίας με 9 υπογραφές για κάθε έγγραφο με μοναδικό στόχο να βρουν «δουλειά» οι ναύαρχοι, που υπάρχουν στο Λιμενικό.
Κάθε έγγραφο υπογράφεται από: Εισηγητή, τμηματάρχη, διευθυντή, επόπτη (!), βοηθό επιθεωρητή, επιθεωρητή, υπαρχηγό, αρχηγό, υπουργό.
Οι εφοπλιστές εξέφρασαν την χαρά τους για αυτές τις εξελίξεις. Είναι τυχαίο ότι κάθε απόστρατος αξιωματικός του Λιμενικού βρίσκει δουλειά σε ναυτιλιακή εταιρεία;
Αντώνης Νταλακογεώργος: Θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας. Οι όποιες αλλαγές γίνουν δεν αλλάζουν την ουσία του νομοσχεδίου, το οποίο έρχεται να εξυπηρετήσει όλες τις εκφράσεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Με τις διατάξεις του μειώνονται οι συνθέσεις και συρρικνώνονται οι θέσεις εργασίας ενώ προωθείται η επάνδρωση πλοίων με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς.
Επίσης, με την κατάργηση του ορίου ηλικίας θα επιστρέψουν στην ακτοπλοία πλοία όπως το «Δημητρούλα» και το «Ροδάνθη», που ένα ταξίδι 18 ωρών έκαναν σε 36, 40 ή και 50 ώρες…..
Σπ. Στρομπούλας: Ξαναδημιουργούν ένα υπουργείο- μαγαζάκι των εφοπλιστών και με έναν μηχανισμό, που προωθεί ο Μουσουρούλης θα περνάνε την πολιτική τους. Επίσης ανοίγει ο δρόμος απολύσεων πολιτικού προσωπικού.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.