Επιστολή εργαζόμενων στον ΟΛΠ στον Κ. Παπούλια

4 Ιουν 2013

Την «άλλη όψη» της δουλειάς στην προβλήτα της COSCO παρουσιάζουν οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ σε ανοιχτή επιστολή τους προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας εκφράζοντας ευθέως τα παράπονά τους διότι παρέλειψε να επισκεφθεί και την προβλήτα του ΟΛΠ στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων.
«Παραλείψατε να επισκεφτείτε την Προβλήτα Ι, την οποία διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και η οποία κατασκευάστηκε το 2010 με κεφάλαια του ΟΛΠ, αξίας 190 εκ. ευρώ.  Η επένδυση αυτή προέκυψε ως ανάγκη, εξαιτίας της παραχώρησης της μεγάλης προβλήτας ΙΙ στην COSCO.  Μία από τις συνέπειες αυτής της παραχώρησης ήταν η απώλεια 450 θέσεων εργασίας στον ΟΛΠ», αναφέρεται, χαρακτηριστικά, στην επιστολή, που υπογράφεται από τους.
Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜ.Υ.Λ.Ε.)
Ένωση Τεχνικών και Χειριστών Υπαλλήλων ΟΛΠ
Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων ΟΛΠ
Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ
Σύνδεσμος Εποπτών Αρχιεργατών ΟΛΠ
Ολόκληρη η επιστολή των Σωματείων προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας έχει ως εξής:
                                                                                                                                                                                                                
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
                                                                        
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,

Στις 30.5.2013 επισκεφθήκατε την προβλήτα ΙΙ του container terminal, που έχει παραχωρηθεί στην COSCO (ΣΕΠ).
Εκφράσατε το θαυμασμό σας για την προβλήτα αυτή, η οποία όμως δεν είναι επένδυση της COSCO αλλά έχει κατασκευαστεί από τον Δημόσιο ΟΛΠ.  Η σημερινή της αξία ανέρχεται στα 300 εκ. ευρώ.
Παραλείψατε να επισκεφτείτε την Προβλήτα Ι, την οποία διαχειρίζεται ο ΟΛΠ και η οποία κατασκευάστηκε το 2010 με κεφάλαια του ΟΛΠ, αξίας 190 εκ. ευρώ.  Η επένδυση αυτή προέκυψε ως ανάγκη, εξαιτίας της παραχώρησης της μεγάλης προβλήτας ΙΙ στην COSCO.  Μία από τις συνέπειες αυτής της παραχώρησης ήταν η απώλεια 450 θέσεων εργασίας στον ΟΛΠ.
Θεωρήσατε σημαντική εξέλιξη την έλευση του τραίνου στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων.  Όμως αυτό έγινε το 2006, μετά από συμφωνία μεταξύ των ΟΛΠ και ΟΣΕ πριν από την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ.  Η επένδυση έγινε με χρήματα του ελληνικού λαού και κονδύλια από την ΕΕ.  Αυτό αποσιωπάται και επικοινωνιακά επιχειρείται να πιστωθεί ως επένδυση της COSCO.
Μιλήσατε κύριε Πρόεδρε, για απασχόληση χιλίων εργαζομένων στον προβλήτα ΙΙ (COSCO), όπως ασφαλώς σας ενημέρωσαν, ενώ παραλείψατε να ζητήσετε επίσημα στοιχεία της Επιθεώρησης Εργασίας.  Αν το είχατε κάνει, θα διαπιστώνατε ότι απασχολούνται περίπου 260 εργαζόμενοι.
Θα έπρεπε επίσης να ενημερωθείτε κύριε Πρόεδρε, εάν στον προβλήτα II που είναι υπό τη διαχείριση της COSCO υπάρχουν ΣΣΕ, καθώς και δυνατότητα λειτουργίας Συνδικαλιστικών Οργανώσεων, όπως το Σύνταγμα της χώρας μας ορίζει.
Είναι γνωστό ότι είναι ο μοναδικός προβλήτας στην Ευρώπη που δεν αναγνωρίζονται συνδικαλιστικά δικαιώματα, καθώς και δυνατότητα σύναψης ΣΣΕ.
Το γεγονός αυτό έχει αποτελέσει αντικείμενο επανειλημμένων καταγγελιών του Ευρωπαϊκού Τμήματος του Διεθνούς Δικτύου Εργαζομένων στα Λιμάνια / International Dockworkers Council (IDC).
Κύριε Πρόεδρε, προκειμένου να επαληθεύσετε όλα όσα σας αναφέρουμε, σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε τον ΟΛΠ, να συζητήσετε με εργαζόμενους και συναλλασσόμενους στο λιμάνι και να διαμορφώσετε πραγματική και αντικειμενική εικόνα.
                       
Με εκτίμηση
Οι Διοικήσεις των Συνδικαλιστικών Οργανώσεων στον ΟΛΠ

Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah