Δεν συσχετίζουν τα στελέχη της θυγατρικής της Cosco, ΣΕΠ ΑΕ την παύση της ιδιωτικοποίησης του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών των Οργανισμών Λιμένων Πειραιά (ΟΛΠ) και Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την παραμονή της εταιρείας στον Πειραιά και την συνέχιση της λειτουργίας των δύο προβλητών του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων.
Όπως μετέδωσε το europe.chinadaily.com.cn στέλεχος της θυγατρικής της Cosco στην Ελλάδα δήλωσε, την Τετάρτη, ότι ο κινέζικος Όμιλος θα συνεχίσει να λειτουργεί τις δύο προβλήτες του Σ.ΕΜΠΟ στο πλαίσιο της συμφωνίας παραχώρησης για 35 χρόνια, που έχει γίνει ανάμεσα σε ΟΛΠ και ΣΕΠ ΑΕ, ανεξάρτητα από την κυβερνητική απόφαση για σταμάτημα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Όπως είναι γνωστό ο νέος αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Θοδωρής Δρίτσας τόσο σε δηλώσεις του μετά την ορκωμοσία της κυβέρνησης όσο και στην ομιλία του στην τελετή παράδοσης- παραλαβής του υπουργείου ξεκαθάρισε ότι σταματάει, άμεσα, η διαδικασία πώλησης του 67% των μετοχών των ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Ο κ. Δρίτσας σημείωσε ότι το αίτημα για να σταματήσει η πώληση του ΟΛΠ είχε συσπειρώσει τη συντριπτική πλειοψηφία των φορέων της πόλης και είναι χαρακτηριστικό ότι η ανακοίνωση του υπουργού έγινε δεκτή με θερμά χειροκροτήματα όχι μόνο από πλευράς εργαζόμενων αλλά και από παριστάμενους εκπροσώπους του εφοπλιστικού κόσμου.
Να σημειώσουμε ότι ο μόνος φορέας, που είχε ταχθεί υπέρ της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ ήταν η Διεθνής Ναυτική Ένωση.
Σύμφωνα, πάντα, με το europe.chinadaily.com.cn ένας ανώτερος αξιωματούχος της ΣΕΠ ΑΕ, ο οποίος μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας, είπε ότι ο κ. Δρίτσας αναφερόταν στην Προβλήτα Ι και άλλων εγκαταστάσεων που ανήκουν στην ΟΛΠ, μη συμπεριλαμβανομένου της Προβλήτα ΙΙ και Προβλήτα ΙΙΙ λειτουργεί από τη ΣΕΠ ΑΕ..
Επισήμως, πάντως, η ΣΕΠ ΑΕ αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο σχετικά με την αναστολή της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης ενώ, σύμφωνα με το europe.chinadaily.com.cn , η Κίνα ανέμενε να υπάρξει επίσημη επιβεβαίωση της νέας κυβέρνησης σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ελλάδα.
«Έχουμε ακούσει τις αναφορές και περιμένουμε την Ελλάδα να τοποθετηθεί στο θέμα», είπε, την Τετάρτη, στην καθημερινή ενημέρωση, ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών Χούα Chunying.
Έτσι, το πρωί της Πέμπτης, ο πρέσβης της Κίνας κ. Zou Xiaoli, μαζί με αντιπροσωπεία της Πρεσβείας ζήτησε και είχε συνάντηση στον Πειραιά με τον υπουργό Οικονομίας Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργο Σταθάκη και τον Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επιβεβαιώθηκε, για μια ακόμα φορά, η αναφορά του κ. Δρίτσα ότι το θέμα της αναστολής της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ και του ΟΛΘ δεν αφορά τις σχέσεις με την κινέζικη εταιρεία καθώς- όπως έχει πει ο υπουργός- οι συμφωνίες θα γίνουν σεβαστές.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας «κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η κοινή θέση των δύο πλευρών για αναβάθμιση των διμερών σχέσεων Ελλάδας-Κίνας,σε πολλαπλά επίπεδα, με αναγνώριση των αρχών της ισότητας, της αμοιβαίας ωφέλειας, και με σεβασμό στον πολιτισμό και την μακραίωνη ιστορία των δύο λαών».
«Οι δύο Υπουργοί και ο κ. Πρέσβης συμφώνησαν για την δρομολόγηση ενός εποικοδομητικού διαλόγου για την ενίσχυση της αμοιβαίας συνεργασίας», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
pireas2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.