Η νέα απόφαση του Ε.Σ που δεν έχει δει κανένας...

24 Σεπ 2014


Την παραμονή της επίσκεψης της αντιπροσωπείας της Maersk στο λιμάνι του Πειραιά στο πλαίσιο της συλλογής στοιχείων για την κατάθεση προσφοράς για την εξαγορά του 67% των μετοχών του ΟΛΠ άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες και δημοσιεύματα για την ύπαρξη απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που φέρνει σε πλεονεκτική θέση την Cosco.

Πάντως, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Pireas2day.gr, έγινε, την Τρίτη, «κεκλεισμένων των θυρών» σύσκεψη του κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που εξετάζει την υπόθεση μετά από της αίτηση αναίρεσης της θυγατρικής της Cosco, ΣΕΠ ΑΕ κατά της προηγούμενης απόφασης του Ζ’ κλιμακίου, με την οποία απορριπτόταν το κείμενο του λεγόμενου «φιλικού διακανονισμού» ανάμεσα σε ΟΛΠ και ΣΕΠ (για να διαβάσετε τις σχετικές αναρτήσεις πατήστε εδώ)

Ωστόσο, αν και μέχρι το μεσημέρι είχαν υπάρξει αρκετά δημοσιεύματα, που ανέφεραν ότι είχε γίνει δεκτή η αίτηση της ΣΕΠ ΑΕ και «πέρασε» από το Ελεγκτικό Συνέδριο το κείμενο του λεγόμενου «φιλικού διακανονισμού» δεν είχε υπάρξει επίσημο κείμενο απόφασης.

Όπως έλεγαν συνδικαλιστές το κρίσιμο είναι να εκδοθεί, επίσημα, το κείμενο της απόφασης με το σκεπτικό για να εξεταστεί εάν υπάρχουν και τι είδους παρατηρήσεις επί του κειμένου του «φιλικού διακανονισμού» αλλά και σε ποιά στοιχεία το κλιμάκιο βασίστηκε για να ανατρέψει τη προηγούμενη απόφαση.

Μάλιστα, όπως σημείωναν με νόημα οι ίδιες πηγές, και με κάποιες επιστολές κάποιοι στο υπουργείο Ναυτιλίας έσπευδαν να πανηγυρίσουν λέγοντας ότι δόθηκε το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το θέμα του «φιλικού διακανονισμού» για να υποχρεωθεί, προ ημερών, ο υπουργός Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης να αναγνωρίσει σε δηλώσεις του ότι δεν υπάρχει απόφαση αλλά μόνο διαβεβαιώσεις…..

Στο μεταξύ, ο ξένος ναυτιλιακός Τύπος σε δημοσιεύματά του επισημαίνει ότι η δανέζικη Maersk και η ιταλοελβετική MSC προετοιμάζονται να πάρουν όλες τις αναγκαίες εγκρίσεις ώστε από το 2015 να θέσουν σε εφαρμογή την συνεργασία τους, που θα τους επιτρέψει να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες κάνοντας οικονομίες κλίμακας (για να διαβάσετε περισσότερα για

Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους οι δύο ευρωπαϊκές εταιρείες σκοπεύουν να αναπτύξουν ιδιαίτερα τις μεταφορές στη Μεσόγειο και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται το ενδιαφέρον τους για ευρωπαϊκά λιμάνια.
Συγκεκριμένα, σκοπεύουν να «ανοίξουν» μια νέα μεταφορική γραμμή σύνδεσης από τη Σαγκάη προς τη Μαύρη Θάλασσα ενώ θα υπάρξουν γραμμές μεταξύ Ασίας και Μεσογείου αλλά και από τη Βόρεια Αμερική προς τη Μεσόγειο.

 pireas2day
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah