‘Αρθρο του Αντώνη Νταλακογεώργου Προέδρου της ΠΕΝΕΝ:
Σε νέα φάση εισέρχεται η υπόθεση της πώλησης του ΟΛΠ που συστηματικά επιχειρεί και μεθοδεύει η κυβέρνηση και ειδικότερα του 67% του πλειοψηφικού πακέτου σε ιδιωτικά μονοπωλιακά συμφέροντα.
Ήδη από την ως τώρα διαδικασία έχουν φανεί και ξεχωρίσει οι επιχειρηματικοί όμιλοι που έχουν ενδιαφερθεί και συμμετάσχει στις διαγωνιστικές διαδικασίες.
Ο ΟΛΠ, ο ΟΛΘ και άλλες κερδοφόρες στρατηγικού χαρακτήρα έχουν μπει στην λίστα του ΤΑΙΠΕΔ και παίρνουν σειρά για να ιδιωτικοποιηθούν.
Η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να επισπεύσει και να επιταχύνει την όλη διαδικασία παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμιά απολύτως λαϊκή – κοινωνική και πολιτική νομιμοποίηση όπως έδειξαν οι πρόσφατες ευρωεκλογές, δεν έχει καμιά επίσης κοινωνική νομιμοποίηση στο εγχείρημά της αυτό αφού το σύνολο των κοινωνικών – αυτοδιοικητικών – συνδικαλιστικών φορέων της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά έχει ταχθεί από την αρχή ενάντια σε οποιαδήποτε απόπειρα απώλειας του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ. Οι συνδικαλιστικοί φορείς των εργαζομένων στον Πειραιά, οι αυτοδιοικητικές αρχές, τα επαγγελματικά επιμελητήρια, οι επαγγελματικές οργανώσεις των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων έχουν εκφράσει την ριζική και κατηγορηματική αντίθεσή τους στο ξεπούλημα του ΟΛΠ.
Στην διάρκεια του τελευταίου χρόνου όλοι αυτοί οι φορείς συμπορεύονται με κοινό πλαίσιο στόχων – αιτημάτων – δράσης και έχουν αναπτύξει μια σειρά αγώνες για να εμποδίσουν την αδίστακτη δικομματική κυβέρνηση να οδηγήσει στην πώληση τον ΟΛΠ αλλά και κάθε άλλη παραγωγική, αναπτυξιακή και κερδοφόρα δημόσια επιχείρηση και να την παραδώσει άρον – άρον σε ντόπια και ξένα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα.
Στην κατεύθυνση αυτή οι φορείς που συνενώνονται στα πλαίσια της Παμπειραϊκής Επιτροπής κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ αξιοποιούν κάθε δυνατότητα με πρωτοβουλίες, δράσεις και αγωνιστικές κινητοποιήσεις και επιδιώκουν την μέγιστη δυνατή ενότητα και συσπείρωση όλων των κοινωνικών – συνδικαλιστικών και πολιτικών δυνάμεων που βλέπουν ότι η πώληση του ΟΛΠ θα έχει σοβαρότατες συνέπειες για τους εργαζομένους, τα δικαιώματά τους, τις εργασιακές σχέσεις, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που βλέπουν επίσης να συνθλίβονται και να εξοστρακίζονται από το λιμάνι του Πειραιά, τον εμπορικό κόσμο και δεκάδες παραναυτιλιακά επαγγέλματα που συνδέονται με την ευρύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα του ΟΛΠ, τις τοπικές αυτοδιοικήσεις και κοινωνίες οι οποίες εάν επικρατήσει η κυβερνητική πολιτική για την ιδιωτικοποίηση θα απολέσουν την σχέση τους με όλη την παράκτια ζώνη από τον Πειραιά έως την Σαλαμίνα.
Είναι τόση και τέτοια η πρεμούρα και η βιασύνη της κυβέρνησης που υποπίπτει σε σοβαρότατα ατοπήματα και σε έκνομες ενέργειες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ) με την οποία για άλλη μια φορά επιδιώκει να προχωρήσει στην αλλαγή της σύμβασης παραχώρησης της Λιμενικής ζώνης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου παραβιάζοντας κατάφορα νόμους και προβλεπόμενες διαδικασίες. Η κυβέρνηση, το ΤΑΙΠΕΔ και ο ΟΛΠ οφείλουν να συμμορφωθούν απόλυτα με τις ενστάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον φιλικό διακανονισμό οι οποίες είναι οι εξής:
Α) Δεν μπορεί να «παγώσει» επ’ αόριστον η καταβολή του εγγυημένου ανταλλάγματος, όπως ζητάει η COSCO, αλλά μπορεί να παγώσει μόνο για συγκεκριμένο διάστημα, ίσως μια πενταετία, όσο διαρκεί η κατασκευή του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, όπως ζητάει η COSCO.
Σημειώνουμε ότι η κινέζικη πολυεθνική ζητάει απαλλαγή από το εγγυημένο αντάλλαγμα μέχρι το ΑΕΠ της χώρας μας να επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα του 2008…………
Β) Δεν μπορούν οι Κινέζοι της COSCO να απαλλαγούν από την καταβολή του «ενοικίου» του χώρου που καταλαμβάνουν αλλά θα πρέπει να πληρώνουν και με τον επιπλέον χώρο.
Με βάση και αυτή την απόφαση είναι αυτονόητο ότι οι κοινωνικοί φορείς και οι εργαζόμενοι στην πόλη μας πρέπει να αξιοποιήσουν νομικά – δικαστικά κάθε δυνατό μέσον που τους παρέχεται και έχουν στην φαρέτρα τους ακόμη και παρεμβάσεις στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκειμένου να καταστήσουν την όλη διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ διάτρητη έως και άκυρη. Στο πλαίσιο αυτό αποκτά ξεχωριστή σημασία η εκδίκαση του αιτήματος των εργαζομένων και των κοινωνικών φορέων του Πειραιά στις 2/12/2014 στο Σ.Τ.Ε σχετικά με το 67%.
Εκεί που κυρίως θα κριθεί η έκβαση σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ θα είναι στον αγώνα της Πειραϊκής κοινωνίας, των εργαζομένων και των άλλων φορέων, στην ανάγκη να οργανωθεί, να αναπτυχθεί ένα ισχυρό και μαζικό κίνημα που θα αγκαλιάσει και θα συσπειρώσει ευρύτερες κοινωνικές ομάδες και στρώματα και θα καταφέρει να τα συνενώσει αναπτύσσοντας δράσεις, αγώνες, κινητοποιήσεις οι οποίες θα κλιμακώνονται και θα αναπτύσσονται με την συμμετοχή όλων των εργαζομένων – των επαγγελματοβιοτεχνών, των εμπόρων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έτσι ώστε να επιβάλλουν την ανατροπή του σχεδιασμού της κυβέρνησης για την πώληση του ΟΛΠ.
Είναι φανερό ότι στον τομέα αυτό υπάρχουν πολλά ακόμη να γίνουν, να ξεπερασθούν αδυναμίες, δυσκολίες, καθυστερήσεις, να υπάρχει σχεδιασμός, οργάνωση και ενίσχυση των δράσεων σε όλους τους τομείς. Τον πρώτο λόγο αντικειμενικά θα τον έχουν οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα τους στον ΟΛΠ που πρέπει να εντείνουν και να κλιμακώσουν τις πρωτοβουλίες και τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις τους.
Θεωρούμε από αυτή την σκοπιά ότι συνιστά διάσπαση του κοινού και συντονισμένου αγώνα η πρωτοβουλία του δημάρχου Πειραιά ο οποίος σε μια κρίσιμη φάση που βρίσκεται ο αγώνας για την περιφρούρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ με παρέμβασή του να ζητάει τον τεμαχισμό και κατακερματισμό του ΟΛΠ σε διάφορα τμήματα και να διεκδικεί για τον εαυτό του αυτό που ανήκει στα γεωγραφικά όρια του δήμου Πειραιά.
Πρόκειται για άστοχη και εκτός τόπου και χρόνου παρέμβαση με την οποία ζητάει να περάσει το 100% των τμημάτων Ακτοπλοΐας – Κρουαζιέρας στα χέρια του δήμου με την ίδρυση Λιμενικού Ταμείου Δήμου Πειραιά. Είναι άλλου μεγέθους ζήτημα η αυτονόητη διεκδίκηση από τον δήμο Πειραιά και τους δήμους της παράκτιας περιοχής του ΟΛΠ να απαιτούν ορθότατα την άντληση πόρων και έσοδα από την αξιοποίηση του λιμανιού.
Σημειώνουμε ότι η πρόταση αυτή γίνεται σε μια χρονική συγκυρία στην οποία τα χρέη του δήμου Πειραιά υπερβαίνουν τα 130 εκατομμύρια ευρώ ενώ ο τομέας Ακτοπλοΐας είναι ζημιογόνος για τον ΟΛΠ και αυτός της κρουαζιέρας είναι ίσα βάρκα ίσα νερά. Ταυτόχρονα «τρέχουν» προγράμματα επέκτασης της κρουαζιέρας τα οποία όχι μόνο θα καθυστερήσουν αλλά ίσως και να ναυαγήσουν με την προτεινόμενη διαδικασία του Δημάρχου Πειραιά.
Κλείνοντας πρέπει να σημειωθεί ότι η κοινή δράση και ο ενιαίος αγώνας των κοινωνικών δυνάμεων και των φορέων του Πειραιά για να αποτραπεί μια καταστροφική εξέλιξη όπως είναι αυτή της ιδιωτικοποίησης του μεγάλου λιμανιού της χώρας μας με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει όπως ισχυρίζονται ορισμένες δυνάμεις ότι το ταξικό εργατικό κίνημα εγκαταλείπει, θολώνει ή αποστασιοποιείται από τις πάγιες και σταθερές θέσεις του αναφορικά με τον ΟΛΠ. Για το συνδικαλιστικό κίνημα και τους εργαζόμενους αποτελούν μέτωπα πάλης και διεκδίκησης ο στόχος για το 100% δημόσιο λιμάνι και θα παλέψουν να ανατραπούν τόσο η σύμβαση παραχώρησης στην COSCO όσο και το υφιστάμενο μοντέλο του ΟΛΠ που δεν υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού και της κοινωνίας. Οι δυνάμεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος και της ριζοσπαστικής αριστεράς οφείλουν περισσότερο από ποτέ να συνδέσουν στην πάλη για την ανατροπή της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ την ανάδειξη και προβολή της δικής τους εναλλακτικής πρότασης για την αναπτυξιακή πορεία του ΟΛΠ ενταγμένης στα πλαίσια μιας κλαδικής πολιτικής (Λιμάνια – Ναυπηγική Βιομηχανία – Επισκευαστική Ζώνη – Ακτοπλοΐα – Ναυτιλία) στον αντίποδα της σημερινής πολιτικής που έχει οδηγήσει τον νευραλγικό αυτόν τομέα στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα για έναν νέο τύπο ανάπτυξης και παραγωγικής ανασυγκρότησης που θα υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού, των εργαζομένων και της χώρας μας.
Ο Αντώνης Νταλακογεώργος είναι μέλος της Γραμματείας της Παμπειραϊκής Επιτροπής κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού και Γ.Γ του Εργατικού Κέντρου Πειραιά
Σε νέα φάση εισέρχεται η υπόθεση της πώλησης του ΟΛΠ που συστηματικά επιχειρεί και μεθοδεύει η κυβέρνηση και ειδικότερα του 67% του πλειοψηφικού πακέτου σε ιδιωτικά μονοπωλιακά συμφέροντα.
Ήδη από την ως τώρα διαδικασία έχουν φανεί και ξεχωρίσει οι επιχειρηματικοί όμιλοι που έχουν ενδιαφερθεί και συμμετάσχει στις διαγωνιστικές διαδικασίες.
Ο ΟΛΠ, ο ΟΛΘ και άλλες κερδοφόρες στρατηγικού χαρακτήρα έχουν μπει στην λίστα του ΤΑΙΠΕΔ και παίρνουν σειρά για να ιδιωτικοποιηθούν.
Η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να επισπεύσει και να επιταχύνει την όλη διαδικασία παρά το γεγονός ότι δεν έχει καμιά απολύτως λαϊκή – κοινωνική και πολιτική νομιμοποίηση όπως έδειξαν οι πρόσφατες ευρωεκλογές, δεν έχει καμιά επίσης κοινωνική νομιμοποίηση στο εγχείρημά της αυτό αφού το σύνολο των κοινωνικών – αυτοδιοικητικών – συνδικαλιστικών φορέων της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά έχει ταχθεί από την αρχή ενάντια σε οποιαδήποτε απόπειρα απώλειας του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ. Οι συνδικαλιστικοί φορείς των εργαζομένων στον Πειραιά, οι αυτοδιοικητικές αρχές, τα επαγγελματικά επιμελητήρια, οι επαγγελματικές οργανώσεις των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων έχουν εκφράσει την ριζική και κατηγορηματική αντίθεσή τους στο ξεπούλημα του ΟΛΠ.
Στην διάρκεια του τελευταίου χρόνου όλοι αυτοί οι φορείς συμπορεύονται με κοινό πλαίσιο στόχων – αιτημάτων – δράσης και έχουν αναπτύξει μια σειρά αγώνες για να εμποδίσουν την αδίστακτη δικομματική κυβέρνηση να οδηγήσει στην πώληση τον ΟΛΠ αλλά και κάθε άλλη παραγωγική, αναπτυξιακή και κερδοφόρα δημόσια επιχείρηση και να την παραδώσει άρον – άρον σε ντόπια και ξένα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα.
Στην κατεύθυνση αυτή οι φορείς που συνενώνονται στα πλαίσια της Παμπειραϊκής Επιτροπής κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ αξιοποιούν κάθε δυνατότητα με πρωτοβουλίες, δράσεις και αγωνιστικές κινητοποιήσεις και επιδιώκουν την μέγιστη δυνατή ενότητα και συσπείρωση όλων των κοινωνικών – συνδικαλιστικών και πολιτικών δυνάμεων που βλέπουν ότι η πώληση του ΟΛΠ θα έχει σοβαρότατες συνέπειες για τους εργαζομένους, τα δικαιώματά τους, τις εργασιακές σχέσεις, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που βλέπουν επίσης να συνθλίβονται και να εξοστρακίζονται από το λιμάνι του Πειραιά, τον εμπορικό κόσμο και δεκάδες παραναυτιλιακά επαγγέλματα που συνδέονται με την ευρύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα του ΟΛΠ, τις τοπικές αυτοδιοικήσεις και κοινωνίες οι οποίες εάν επικρατήσει η κυβερνητική πολιτική για την ιδιωτικοποίηση θα απολέσουν την σχέση τους με όλη την παράκτια ζώνη από τον Πειραιά έως την Σαλαμίνα.
Είναι τόση και τέτοια η πρεμούρα και η βιασύνη της κυβέρνησης που υποπίπτει σε σοβαρότατα ατοπήματα και σε έκνομες ενέργειες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κοινή υπουργική απόφαση (ΚΥΑ) με την οποία για άλλη μια φορά επιδιώκει να προχωρήσει στην αλλαγή της σύμβασης παραχώρησης της Λιμενικής ζώνης μεταξύ ΟΛΠ και Ελληνικού Δημοσίου παραβιάζοντας κατάφορα νόμους και προβλεπόμενες διαδικασίες. Η κυβέρνηση, το ΤΑΙΠΕΔ και ο ΟΛΠ οφείλουν να συμμορφωθούν απόλυτα με τις ενστάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τον φιλικό διακανονισμό οι οποίες είναι οι εξής:
Α) Δεν μπορεί να «παγώσει» επ’ αόριστον η καταβολή του εγγυημένου ανταλλάγματος, όπως ζητάει η COSCO, αλλά μπορεί να παγώσει μόνο για συγκεκριμένο διάστημα, ίσως μια πενταετία, όσο διαρκεί η κατασκευή του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, όπως ζητάει η COSCO.
Σημειώνουμε ότι η κινέζικη πολυεθνική ζητάει απαλλαγή από το εγγυημένο αντάλλαγμα μέχρι το ΑΕΠ της χώρας μας να επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα του 2008…………
Β) Δεν μπορούν οι Κινέζοι της COSCO να απαλλαγούν από την καταβολή του «ενοικίου» του χώρου που καταλαμβάνουν αλλά θα πρέπει να πληρώνουν και με τον επιπλέον χώρο.
Με βάση και αυτή την απόφαση είναι αυτονόητο ότι οι κοινωνικοί φορείς και οι εργαζόμενοι στην πόλη μας πρέπει να αξιοποιήσουν νομικά – δικαστικά κάθε δυνατό μέσον που τους παρέχεται και έχουν στην φαρέτρα τους ακόμη και παρεμβάσεις στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης προκειμένου να καταστήσουν την όλη διαδικασία πώλησης του ΟΛΠ διάτρητη έως και άκυρη. Στο πλαίσιο αυτό αποκτά ξεχωριστή σημασία η εκδίκαση του αιτήματος των εργαζομένων και των κοινωνικών φορέων του Πειραιά στις 2/12/2014 στο Σ.Τ.Ε σχετικά με το 67%.
Εκεί που κυρίως θα κριθεί η έκβαση σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ θα είναι στον αγώνα της Πειραϊκής κοινωνίας, των εργαζομένων και των άλλων φορέων, στην ανάγκη να οργανωθεί, να αναπτυχθεί ένα ισχυρό και μαζικό κίνημα που θα αγκαλιάσει και θα συσπειρώσει ευρύτερες κοινωνικές ομάδες και στρώματα και θα καταφέρει να τα συνενώσει αναπτύσσοντας δράσεις, αγώνες, κινητοποιήσεις οι οποίες θα κλιμακώνονται και θα αναπτύσσονται με την συμμετοχή όλων των εργαζομένων – των επαγγελματοβιοτεχνών, των εμπόρων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έτσι ώστε να επιβάλλουν την ανατροπή του σχεδιασμού της κυβέρνησης για την πώληση του ΟΛΠ.
Είναι φανερό ότι στον τομέα αυτό υπάρχουν πολλά ακόμη να γίνουν, να ξεπερασθούν αδυναμίες, δυσκολίες, καθυστερήσεις, να υπάρχει σχεδιασμός, οργάνωση και ενίσχυση των δράσεων σε όλους τους τομείς. Τον πρώτο λόγο αντικειμενικά θα τον έχουν οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα τους στον ΟΛΠ που πρέπει να εντείνουν και να κλιμακώσουν τις πρωτοβουλίες και τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις τους.
Θεωρούμε από αυτή την σκοπιά ότι συνιστά διάσπαση του κοινού και συντονισμένου αγώνα η πρωτοβουλία του δημάρχου Πειραιά ο οποίος σε μια κρίσιμη φάση που βρίσκεται ο αγώνας για την περιφρούρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΛΠ με παρέμβασή του να ζητάει τον τεμαχισμό και κατακερματισμό του ΟΛΠ σε διάφορα τμήματα και να διεκδικεί για τον εαυτό του αυτό που ανήκει στα γεωγραφικά όρια του δήμου Πειραιά.
Πρόκειται για άστοχη και εκτός τόπου και χρόνου παρέμβαση με την οποία ζητάει να περάσει το 100% των τμημάτων Ακτοπλοΐας – Κρουαζιέρας στα χέρια του δήμου με την ίδρυση Λιμενικού Ταμείου Δήμου Πειραιά. Είναι άλλου μεγέθους ζήτημα η αυτονόητη διεκδίκηση από τον δήμο Πειραιά και τους δήμους της παράκτιας περιοχής του ΟΛΠ να απαιτούν ορθότατα την άντληση πόρων και έσοδα από την αξιοποίηση του λιμανιού.
Σημειώνουμε ότι η πρόταση αυτή γίνεται σε μια χρονική συγκυρία στην οποία τα χρέη του δήμου Πειραιά υπερβαίνουν τα 130 εκατομμύρια ευρώ ενώ ο τομέας Ακτοπλοΐας είναι ζημιογόνος για τον ΟΛΠ και αυτός της κρουαζιέρας είναι ίσα βάρκα ίσα νερά. Ταυτόχρονα «τρέχουν» προγράμματα επέκτασης της κρουαζιέρας τα οποία όχι μόνο θα καθυστερήσουν αλλά ίσως και να ναυαγήσουν με την προτεινόμενη διαδικασία του Δημάρχου Πειραιά.
Κλείνοντας πρέπει να σημειωθεί ότι η κοινή δράση και ο ενιαίος αγώνας των κοινωνικών δυνάμεων και των φορέων του Πειραιά για να αποτραπεί μια καταστροφική εξέλιξη όπως είναι αυτή της ιδιωτικοποίησης του μεγάλου λιμανιού της χώρας μας με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει όπως ισχυρίζονται ορισμένες δυνάμεις ότι το ταξικό εργατικό κίνημα εγκαταλείπει, θολώνει ή αποστασιοποιείται από τις πάγιες και σταθερές θέσεις του αναφορικά με τον ΟΛΠ. Για το συνδικαλιστικό κίνημα και τους εργαζόμενους αποτελούν μέτωπα πάλης και διεκδίκησης ο στόχος για το 100% δημόσιο λιμάνι και θα παλέψουν να ανατραπούν τόσο η σύμβαση παραχώρησης στην COSCO όσο και το υφιστάμενο μοντέλο του ΟΛΠ που δεν υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού και της κοινωνίας. Οι δυνάμεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος και της ριζοσπαστικής αριστεράς οφείλουν περισσότερο από ποτέ να συνδέσουν στην πάλη για την ανατροπή της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ την ανάδειξη και προβολή της δικής τους εναλλακτικής πρότασης για την αναπτυξιακή πορεία του ΟΛΠ ενταγμένης στα πλαίσια μιας κλαδικής πολιτικής (Λιμάνια – Ναυπηγική Βιομηχανία – Επισκευαστική Ζώνη – Ακτοπλοΐα – Ναυτιλία) στον αντίποδα της σημερινής πολιτικής που έχει οδηγήσει τον νευραλγικό αυτόν τομέα στα ιδιωτικά επιχειρηματικά συμφέροντα για έναν νέο τύπο ανάπτυξης και παραγωγικής ανασυγκρότησης που θα υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού, των εργαζομένων και της χώρας μας.
Ο Αντώνης Νταλακογεώργος είναι μέλος της Γραμματείας της Παμπειραϊκής Επιτροπής κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού και Γ.Γ του Εργατικού Κέντρου Πειραιά
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.