Σύμφωνα με εκτιμήσεις το όλο θέμα θα έχει «ξεκαθαρίσει» περί τα τέλη του καλοκαιριού δηλαδή σε χρονική περίοδο που θα έχουν «τρέξει» οι εξελίξεις περί τον διαγωνισμό του Πειραιά αλλά και αναπροσδιοριστεί τα χρονοδιαγράμματα αναφορικά με τις σε εκκρεμότητα ευρισκόμενες αποκρατικοποιήσεις μεταξύ των οποίων και αυτή του ΟΛΘ.
Να σημειωθεί ότι τα χρονοδιαγράμματα και για τα δύο στρατηγικής σημασίας λιμάνια έχουν «τραβήξει» χρονικά σε σχέση με τους αρχικούς σχεδιασμούς αλλά εναπομένει από το ΤΑΙΠΕΔ να αναπροσδιορίσει, όπως προαναφέρθηκε, τους χρόνους ώστε να μην δημιουργηθεί «μαύρη τρύπα» στα προϋπολογισμένα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις.
Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ως γνωστόν υφίσταται ζέον διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον καθώς το λιμάνι αποτελεί «κόμβο» στο «μαλακό υπογάστριο» της Βαλκανικής και των αναδυόμενων σε αυτή αγορών αλλά και της «λιμενικής Εγνατίας» δηλαδή του περίφημου «βόρειου λιμενικού άξονα» όπως αυτός προσδιορίζεται από τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης.
Τα τρία λιμάνια του εν λόγω άξονα εκτός της Ηγουμενίτσας παρουσιάζουν και σιδηροδρομικό ενδιαφέρον το οποίο εσχάτως έχει κορυφωθεί μετά και τις επιχειρούμενες κυβερνητικές αλλαγές στον τομέα των logistics αλλά και τις συνέργιες που αυτά διαθέτουν ή μπορεί να αναπτύξουν στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών.
Κύκλοι που γνωρίζουν τα «σιδηροδρομικά δρώμενα» και παρέστησαν σήμερα στην τελετή, παρουσία του πρωθυπουργού στις εγκαταστάσεις της PCT SA, της συμφωνίας με την ΖΤΕ για διασπορά των προϊόντων της από τις εγκαταστάσεις της PCT και σιδηροδρομικώς τόνιζαν ότι προσεχώς θα υπάρξει αύξηση της ζήτησης για εμπορικούς συρμούς. Κάτι που φαίνεται να είναι σε γνώση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκπρόσωποι της οποίας παρέστησαν σήμερα στο γεγονός.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.