Μεγάλο συλλαλητήριο κατά της πώλησης μετοχών του ΟΛΠ από το ΤΑΙΠΕΔ, πραγματοποιήθηκε σήμερα στην πλατεία Καραϊσκάκη, στον Πειραιά.
Οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν επίσης συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Η ομοσπονδία υπαλλήλων λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ), η 'Ενωση Μονίμων και Δόκιμων Λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, αλλά και ο Σύνδεσμος Εποπτών και Αρχιεργατών, έχουν προκηρύξει για σήμερα τετράωρη στάση εργασίας από τις 11:00 το πρωί έως τις 15:00.
«Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, πιστοί εντολοδόχοι των ξένων μονοπωλιακών ομίλων και των ντόπιων συμφερόντων που τα συνεπικουρούν, αδιαφορώντας για τις καθολικές κοινωνικές αντιδράσεις, προχώρησαν στην πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου του ΟΛΠ» τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση των εργαζομένων στα λιμάνια, οι οποίοι χαρακτηρίζουν «φιάσκο» τη διαδικασία στη Βουλή.
Το τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι στην προκήρυξη για την πώληση μετοχών του ΟΛΠ απο το ΤΑΙΠΕΔ αποκαλύπτεται, ξεκάθαρα, ο εμπαιγμός των κυβερνητικών βουλευτών απέναντι στους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που διαβεβαίωναν ότι δεν θα θιγούν από την πώληση.
«Η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ, πιστοί εντολοδόχοι των ξένων μονοπωλιακών ομίλων και των ντόπιων συμφερόντων που τα συνεπικουρούν, αδιαφορώντας για τις καθολικές κοινωνικές αντιδράσεις, προχώρησαν στην πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πώληση του Μετοχικού Κεφαλαίου του ΟΛΠ» τονίζεται σε κοινή ανακοίνωση των εργαζομένων στα λιμάνια, οι οποίοι χαρακτηρίζουν «φιάσκο» τη διαδικασία στη Βουλή.
Το τμήμα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του, τονίζει ότι στην προκήρυξη για την πώληση μετοχών του ΟΛΠ απο το ΤΑΙΠΕΔ αποκαλύπτεται, ξεκάθαρα, ο εμπαιγμός των κυβερνητικών βουλευτών απέναντι στους εργαζόμενους του ΟΛΠ, που διαβεβαίωναν ότι δεν θα θιγούν από την πώληση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι θα σταθεί αποφασιστικά στο πλευρό των εργαζόμενων, των κοινωνικών φορέων, των κατοίκων της περιοχής του Πειραιά, στον δίκαιο αγώνα για να παραμείνει το λιμάνι υπό δημόσιο έλεγχο.
Σε δήλωσή του, ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης, με αφορμή την επιχειρούμενη πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΟΛΠ Α.Ε, τόνισε ότι «το ιστορικό λιμάνι του Πειραιά είναι το εθνικό μας λιμάνι, η ατμομηχανή της ανάπτυξης για τον ευρύτερο Πειραιά και είναι αδιανόητο να επιχειρείται ουσιαστικά η πλήρης ιδιωτικοποίησή του».
Σε δήλωσή του, ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης, με αφορμή την επιχειρούμενη πώληση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΟΛΠ Α.Ε, τόνισε ότι «το ιστορικό λιμάνι του Πειραιά είναι το εθνικό μας λιμάνι, η ατμομηχανή της ανάπτυξης για τον ευρύτερο Πειραιά και είναι αδιανόητο να επιχειρείται ουσιαστικά η πλήρης ιδιωτικοποίησή του».
Αναφέρει επίσης ότι «η ενέργεια αυτή αποκόπτει οριστικά τους Πειραιώτες από το λιμάνι τους, το οποίο πλέον θα λειτουργεί πέρα από κάθε κοινωνικό και πολιτιστικό χαρακτήρα, ως ξένη και αυτόνομη επικράτεια και μονοπώλιο των ιδιωτών».
Στο λιμάνι του Πειραιά λόγω των σημερινών κινητοποιήσεων έχουν ληφθεί δρακόντεια μέτρα ασφαλείας από το λιμενικό σώμα και με τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας.
Στο λιμάνι του Πειραιά λόγω των σημερινών κινητοποιήσεων έχουν ληφθεί δρακόντεια μέτρα ασφαλείας από το λιμενικό σώμα και με τη συνδρομή της ελληνικής αστυνομίας.
Θεσσαλονίκη: Στάση εργασίας από τους εργαζόμενους στο λιμάνι
Στάση εργασίας, από τις 11 το πρωί μέχρι και τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην όποια πώληση λιμανιών της χώρας, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του σωματείου λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Δημήτρης Θηρίου.
Η σημερινή στάση εργασίας εντάσσεται στο πλαίσιο ανάλογων κινητοποιήσεων που πραγματοποιούνται σε όλα τα λιμάνια, σύμφωνα με τις επιταγές των Ομοσπονδιών Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας (ΟΦΕ).
Στάση εργασίας, από τις 11 το πρωί μέχρι και τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην όποια πώληση λιμανιών της χώρας, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής του σωματείου λιμενεργατών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Δημήτρης Θηρίου.
Η σημερινή στάση εργασίας εντάσσεται στο πλαίσιο ανάλογων κινητοποιήσεων που πραγματοποιούνται σε όλα τα λιμάνια, σύμφωνα με τις επιταγές των Ομοσπονδιών Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας (ΟΦΕ).
Υπενθυμίζεται ότι το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) έχει ήδη ανακινήσει τη διαδικασία που αφορά την πρόσκληση ενδιαφέροντος πώλησης του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά που κατέχει το ελληνικό Δημόσιο.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ καλούν το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα προς την επιλογή κατευθύνσεων που θα ενισχύσουν και θα αναπτύξουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να καταστεί ένα μεγάλο και σύγχρονο δημόσιο λιμάνι, «κρίκο στην μεταφορική αλυσίδα, κατά πως τού πρέπει».
Μεταξύ άλλων, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ, επισημαίνουν ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη ΝΑ Ευρώπη και στη βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία.
Τονίζουν ακόμη ότι η μετατροπή της κερδοφορίας του λιμανιού σε ανάπτυξη μπορεί να γίνει με σχεδιασμό του επενδυτικού προγράμματος, με νέες υποδομές και με εκσυγχρονισμό των ήδη υπαρχόντων, με συμπράξεις για την υλοποίηση του logistics terminal, crusie terminal, με αξιοποίηση και εκσυγχρονισμό χερσαίων δικτύων μεταφοράς για την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, με προσέλκυση νέων φορτίων και δημιουργία clusters υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας και με βελτίωση του χρόνου και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ καλούν το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα προς την επιλογή κατευθύνσεων που θα ενισχύσουν και θα αναπτύξουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έτσι ώστε να καταστεί ένα μεγάλο και σύγχρονο δημόσιο λιμάνι, «κρίκο στην μεταφορική αλυσίδα, κατά πως τού πρέπει».
Μεταξύ άλλων, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ, επισημαίνουν ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη ΝΑ Ευρώπη και στη βαλκανική ενδοχώρα, αλλά ταυτόχρονα είναι λιμάνι που εξυπηρετεί την εθνική οικονομία.
Τονίζουν ακόμη ότι η μετατροπή της κερδοφορίας του λιμανιού σε ανάπτυξη μπορεί να γίνει με σχεδιασμό του επενδυτικού προγράμματος, με νέες υποδομές και με εκσυγχρονισμό των ήδη υπαρχόντων, με συμπράξεις για την υλοποίηση του logistics terminal, crusie terminal, με αξιοποίηση και εκσυγχρονισμό χερσαίων δικτύων μεταφοράς για την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών, με προσέλκυση νέων φορτίων και δημιουργία clusters υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας και με βελτίωση του χρόνου και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
ΠΗΓΗ ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.