Ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ
Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας, επ’ αφορμή του πρόσφατου ταξιδιού του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη Κίνα εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας οι λιμενεργάτες ζητούν να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των λιμανιών, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίησή τους θα οδηγήσει στο ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ έχει ως εξής:
«Η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Κίνα και οι εκεί συζητήσεις επιβεβαιώνουν το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα των Λιμανιών της χώρας μας για την ανάπτυξή της, αφού αποτελούν πλεονεκτικές εμπορικές πύλες της Ευρώπης, με δεσπόζουσα στρατηγική θέση, η οποία προσδιορίζει κυρίαρχο γεωπολιτικό ρόλο στη χώρα μας.
Αντί, λοιπόν, να αναπτύξουμε και να ενισχύσουμε τον αναπτυξιακό ρόλο των Λιμανιών η Κυβέρνηση ετοιμάζεται να τα ξεπουλήσει, όπως και τα αεροδρόμια, το νερό, την ενέργεια σε ξένες κρατικές εταιρείες.
Ετοιμάζεται η Κυβέρνηση να μετατρέψει τα Λιμάνια σε κινέζικα μονοπώλια με ότι αυτό σημαίνει για ολόκληρη την Ευρώπη.
Προπαγανδίζει η Κυβέρνηση την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ, η οποία κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρηματοδότηση του Δημόσιου ΟΛΠ. Ποτέ, όμως, δεν παρουσίασε επίσημα στοιχεία αποτίμησης του οφέλους του Ελληνικού Δημοσίου, γιατί αυτά είναι ανύπαρκτα.
Αποκρύπτει τις επενδυτικές δυνατότητες των κερδοφόρων Δημόσιων Οργανισμών με ίδια κεφάλαια.
Ο ΟΛΘ διαθέτει 100 εκ. ευρώ αποθεματικό με το οποίο μπορεί να χρηματοδοτήσει την επέκταση του Προβλήτα των Containers.
Ο ΟΛΠ, εξ αιτίας της παραχώρησης του Προβλήτα ΙΙ, αναγκάστηκε να κατασκευάσει τον Προβλήτα Ι με κόστος 190 εκ. ευρώ. Θα μπορούσε με τα χρήματα αυτά να αναβαθμίσει τον Προβλήτα ΙΙ και να ξεκινήσει τον Προβλήτα ΙΙΙ.
Μεταχειρίζεται η Κυβέρνηση μεθοδεύσεις για την υπονόμευση των Δημόσιων Λιμανιών.
Μήπως έχουν ξεχάσει ότι το τραίνο ήρθε στο Λιμάνι με συμφωνία ΟΛΠ – ΟΣΕ και χρηματοδότηση από την ΕΕ, ενώ προσπαθούν να πείσουν ότι δήθεν το τραίνο το έφερε η COSCO ?
Όσον αφορά τη περίφημη αύξηση της απασχόλησης, οι τέσσερις χιλιάδες (4.000) θέσεις που υποσχέθηκαν είναι τελικά 240, ενώ υπήρξε, μετά την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ, μείωση της απασχόλησης στον ΟΛΠ κατά 450 θέσεις.
Επί πλέον υπονομεύεται ο ΟΛΠ με προτάσεις από αόρατους επενδυτές για κατασκευή Σταθμού Κρουαζιέρας εκτός ΟΛΠ».
Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας, επ’ αφορμή του πρόσφατου ταξιδιού του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη Κίνα εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας οι λιμενεργάτες ζητούν να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των λιμανιών, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίησή τους θα οδηγήσει στο ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ έχει ως εξής:
«Η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Κίνα και οι εκεί συζητήσεις επιβεβαιώνουν το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα των Λιμανιών της χώρας μας για την ανάπτυξή της, αφού αποτελούν πλεονεκτικές εμπορικές πύλες της Ευρώπης, με δεσπόζουσα στρατηγική θέση, η οποία προσδιορίζει κυρίαρχο γεωπολιτικό ρόλο στη χώρα μας.
Αντί, λοιπόν, να αναπτύξουμε και να ενισχύσουμε τον αναπτυξιακό ρόλο των Λιμανιών η Κυβέρνηση ετοιμάζεται να τα ξεπουλήσει, όπως και τα αεροδρόμια, το νερό, την ενέργεια σε ξένες κρατικές εταιρείες.
Ετοιμάζεται η Κυβέρνηση να μετατρέψει τα Λιμάνια σε κινέζικα μονοπώλια με ότι αυτό σημαίνει για ολόκληρη την Ευρώπη.
Προπαγανδίζει η Κυβέρνηση την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ, η οποία κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρηματοδότηση του Δημόσιου ΟΛΠ. Ποτέ, όμως, δεν παρουσίασε επίσημα στοιχεία αποτίμησης του οφέλους του Ελληνικού Δημοσίου, γιατί αυτά είναι ανύπαρκτα.
Αποκρύπτει τις επενδυτικές δυνατότητες των κερδοφόρων Δημόσιων Οργανισμών με ίδια κεφάλαια.
Ο ΟΛΘ διαθέτει 100 εκ. ευρώ αποθεματικό με το οποίο μπορεί να χρηματοδοτήσει την επέκταση του Προβλήτα των Containers.
Ο ΟΛΠ, εξ αιτίας της παραχώρησης του Προβλήτα ΙΙ, αναγκάστηκε να κατασκευάσει τον Προβλήτα Ι με κόστος 190 εκ. ευρώ. Θα μπορούσε με τα χρήματα αυτά να αναβαθμίσει τον Προβλήτα ΙΙ και να ξεκινήσει τον Προβλήτα ΙΙΙ.
Μεταχειρίζεται η Κυβέρνηση μεθοδεύσεις για την υπονόμευση των Δημόσιων Λιμανιών.
Μήπως έχουν ξεχάσει ότι το τραίνο ήρθε στο Λιμάνι με συμφωνία ΟΛΠ – ΟΣΕ και χρηματοδότηση από την ΕΕ, ενώ προσπαθούν να πείσουν ότι δήθεν το τραίνο το έφερε η COSCO ?
Όσον αφορά τη περίφημη αύξηση της απασχόλησης, οι τέσσερις χιλιάδες (4.000) θέσεις που υποσχέθηκαν είναι τελικά 240, ενώ υπήρξε, μετά την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ, μείωση της απασχόλησης στον ΟΛΠ κατά 450 θέσεις.
Επί πλέον υπονομεύεται ο ΟΛΠ με προτάσεις από αόρατους επενδυτές για κατασκευή Σταθμού Κρουαζιέρας εκτός ΟΛΠ».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.