Δυσφορία Μουσουρούλη για τη στάση του ΥΠΕΚΑ σε θέματα κρουαζιέρας
- (Φωτογραφία: ΑΠΕ )
Αθήνα
Την
έντονη δυσφορία του υπουργού Ναυτιλίας, Κωστή Μουσουρούλη προκάλεσε η
απάντηση του υπουργείου Περιβάλλοντος για περιβαλλοντική μελέτη με σκοπό
την επέκταση της προβλήτας για τα κρουαζιερόπλοια.
Όπως λένε πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, το ΥΠΕΚΑ δεν απαντά επί της ουσίας και αντίθετα προτείνει να χαραχθεί νέα στρατηγική για την κρουαζιέρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, σε έγγραφο που εστάλη από το ΥΠΕΚΑ στις 30 Απριλίου αναφέρεται ότι από τον ΟΛΠ κατατέθηκε φάκελος για περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου της επέκτασης στην προβλήτα στη νότια πλευρά του λιμανιού, αλλά κατά τη διαδικασία αξιολόγησης διαπιστώθηκε πως δεν έχουν εξεταστεί εναλλακτικές λύσεις χωροθέτησης στην Αττική.
Το ΥΠΕΚΑ προτείνει την εκπόνηση μελέτης με συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών θέσεων που έχουν προταθεί, όπως στη Δραπετσώνα, στον Φαληρικό όρμο, στο Λαύριο, στην Ελευσίνα κ.α. και παράλληλα η ίδια μελέτη να υποδείξει μια πολιτική για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Αττική.
Η απάντηση από τον ΟΛΠ προς το ΥΠΕΚΑ που εστάλη στις 22 Μαΐου ήταν χαρακτηριστική του κλίματος που επικρατεί στον Πειραιά για το θέμα. Στο έγγραφο σημειώνεται, όπως αναφέρουν πληροφορίες, ότι το θέμα προς το ΥΠΕΚΑ ήταν για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έχοντας ήδη κατατεθεί φάκελος με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και όχι να θέσει το υπουργείο Περιβάλλοντος προς μια Ανώνυμη Εταιρεία ζητήματα σχετικά με τις χωροταξικές μελέτες.
Πάντως στελέχη του ΟΛΠ σημείωναν πως δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν την μάχη και θα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση της κατασκευής των νέων προβλητών. Ωστόσο υπάρχουν και «φωνές» που προτείνουν να σταματήσει το έργο.
Όπως λένε πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, το ΥΠΕΚΑ δεν απαντά επί της ουσίας και αντίθετα προτείνει να χαραχθεί νέα στρατηγική για την κρουαζιέρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, σε έγγραφο που εστάλη από το ΥΠΕΚΑ στις 30 Απριλίου αναφέρεται ότι από τον ΟΛΠ κατατέθηκε φάκελος για περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου της επέκτασης στην προβλήτα στη νότια πλευρά του λιμανιού, αλλά κατά τη διαδικασία αξιολόγησης διαπιστώθηκε πως δεν έχουν εξεταστεί εναλλακτικές λύσεις χωροθέτησης στην Αττική.
Το ΥΠΕΚΑ προτείνει την εκπόνηση μελέτης με συγκριτική αξιολόγηση των εναλλακτικών θέσεων που έχουν προταθεί, όπως στη Δραπετσώνα, στον Φαληρικό όρμο, στο Λαύριο, στην Ελευσίνα κ.α. και παράλληλα η ίδια μελέτη να υποδείξει μια πολιτική για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Αττική.
Η απάντηση από τον ΟΛΠ προς το ΥΠΕΚΑ που εστάλη στις 22 Μαΐου ήταν χαρακτηριστική του κλίματος που επικρατεί στον Πειραιά για το θέμα. Στο έγγραφο σημειώνεται, όπως αναφέρουν πληροφορίες, ότι το θέμα προς το ΥΠΕΚΑ ήταν για την περιβαλλοντική αδειοδότηση έχοντας ήδη κατατεθεί φάκελος με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και όχι να θέσει το υπουργείο Περιβάλλοντος προς μια Ανώνυμη Εταιρεία ζητήματα σχετικά με τις χωροταξικές μελέτες.
Πάντως στελέχη του ΟΛΠ σημείωναν πως δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν την μάχη και θα συνεχίσουν προς την κατεύθυνση της κατασκευής των νέων προβλητών. Ωστόσο υπάρχουν και «φωνές» που προτείνουν να σταματήσει το έργο.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.