της Αλεξάνδρας Γκίτση
Μετά το λιμάνι του Πειραιά, στόχος της εταιρείας είναι η προσέγγιση
Λιμενικών Οργανισμών στην ελληνική επικράτεια και όχι μόνο, με σκοπό την
επέκταση της Diakinisis Port.
Έλαβε το βάπτισμα του πυρός στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης
φορτοεκφορτώσεων εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά, το 2010.
Τέσσερα χρόνια μετά η Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ θυγατρική της ΕΛΓΕΚΑ,
η οποία έχει συνεργασία με τη ΣΕΠ, θυγατρική της COSCO, μέχρι τις αρχές
του 2017 ετοιμάζεται να “σαλπάρει” και για άλλα λιμάνια, εγχώρια και
διεθνή.
Βασικός στόχος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ για τη φετινή χρονιά, δραστηριοποιούμενη πλέον και στους δυο προβλήτες (ΙΙ & ΙΙΙ) στο λιμάνι του Πειραιά, είναι η βέλτιστη συνεργασία με την ΣΕΠ, όπως επίσης και η προσέγγιση Λιμενικών Οργανισμών στην Ελληνική επικράτεια και όχι μόνο, με σκοπό την επέκταση της Diakinisis Port και των προσφερόμενων υπηρεσιών της και σε αλλά λιμάνια.
Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση για τη χρήση του 2013, η ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία εγκαινιάστηκε στις αρχές του 2013, συμβάλει ήδη καθοριστικά στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, δίνοντας διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας, από και προς το Λιμένα Πειραιά.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται να επιδράσει θετικά στον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από και προς το Λιμάνι του Πειραιά και να οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Πέρυσι ο τζίρος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ ανήλθε σε 24,681 εκατ. ευρώ έναντι 21,511 εκατ. ευρώ το 2012, δηλαδή σημείωσε αύξηση 14,73%. Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης αυξήθηκαν κατά 16,36% στα 2,740 εκατ. ευρώ, τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 1,444 εκατ. ευρώ έναντι 1,105 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη μετά από φόρους άγγιξαν τα 983.658,18 ευρώ έναντι 730.743,04 ευρώ που είχε εμφανίσει το 2012.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,2 εκατ. ευρώ από τα κέρδη της χρήσης του 2013, όταν για τη χρήση του 2012 διένειμε 600.000 ευρώ.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1226926/elgeka-salparei-meso-ths-diakinisis-port.html
Βασικός στόχος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ για τη φετινή χρονιά, δραστηριοποιούμενη πλέον και στους δυο προβλήτες (ΙΙ & ΙΙΙ) στο λιμάνι του Πειραιά, είναι η βέλτιστη συνεργασία με την ΣΕΠ, όπως επίσης και η προσέγγιση Λιμενικών Οργανισμών στην Ελληνική επικράτεια και όχι μόνο, με σκοπό την επέκταση της Diakinisis Port και των προσφερόμενων υπηρεσιών της και σε αλλά λιμάνια.
Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση για τη χρήση του 2013, η ενεργοποίηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο, η οποία εγκαινιάστηκε στις αρχές του 2013, συμβάλει ήδη καθοριστικά στην ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών, δίνοντας διέξοδο προς τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τα εμπορεύματα που φτάνουν στη χώρα μας, από και προς το Λιμένα Πειραιά.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη αναμένεται να επιδράσει θετικά στον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από και προς το Λιμάνι του Πειραιά και να οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Πέρυσι ο τζίρος της Diakinisis Port ΚΑΙ ΣΙΑ ανήλθε σε 24,681 εκατ. ευρώ έναντι 21,511 εκατ. ευρώ το 2012, δηλαδή σημείωσε αύξηση 14,73%. Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης αυξήθηκαν κατά 16,36% στα 2,740 εκατ. ευρώ, τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 1,444 εκατ. ευρώ έναντι 1,105 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη μετά από φόρους άγγιξαν τα 983.658,18 ευρώ έναντι 730.743,04 ευρώ που είχε εμφανίσει το 2012.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,2 εκατ. ευρώ από τα κέρδη της χρήσης του 2013, όταν για τη χρήση του 2012 διένειμε 600.000 ευρώ.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1226926/elgeka-salparei-meso-ths-diakinisis-port.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.