του Φώτη Κόλλια
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για την πώληση του 67%. Ποιες προϋποθέσεις
πρέπει να πληρούν οι επενδυτές. Ως 5 Ιουνίου η προθεσμία εκδήλωσης
ενδιαφέροντος.
ΤΑΙΠΕΔ: Ξεκινά τον διαγωνισμό για πώληση του ΟΛΘ
του Φώτη Κόλλια
Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για την πώληση του 67%. Ποιες προϋποθέσεις
πρέπει να πληρούν οι επενδυτές. Ως 5 Ιουνίου η προθεσμία εκδήλωσης
ενδιαφέροντος.
Στις 5 Ιουνίου λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το
67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) σύμφωνα με την προκήρυξη
που δημοσιοποίησε το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ).
Οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν ίδια κεφάλαια άνω των 150 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία τριετία, ενώ και κατά την ίδια περίοδο να έχουν λειτουργήσει τουλάχιστον δύο τερματικούς σταθμούς, σε τουλάχιστον δύο χώρες, οι οποίοι εμφάνισαν:
(α) συνολική ετήσια κίνηση τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου (1.000.000) TEU για όλους τους τερματικούς σταθμούς και τουλάχιστον ένα σταθμό εμπορευματοκιβωτίων με ετήσια κίνηση πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) TEU και άνω, ή εναλλακτικά,
(β) συνολική ετήσια κίνηση τουλάχιστον 8 εκατομμυρίων τόνων χύδην φορτίου και τουλάχιστον ένα σταθμό χύδην φορτίου με ετήσια κίνηση 4 εκατομμυρίων τόνων και άνω, ή, εναλλακτικά,
(γ) τουλάχιστον ένα σταθμό πολλαπλών χρήσεων με ετήσια κίνηση 5 εκατομμυρίων τόνων μη-μοναδοποιημένου/γενικού φορτίου και άνω.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως ο διαγωνισμόςδιαγωνισμός προκηρύσσεται ενώ προ τεσσάρων ημερών το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ είναι ανακοινώσει πως, σε συνέχεια της συζήτησης στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, που πραγματοποιήθηκε στις 9 Απριλίου, έκρινε «ότι απαιτείται περαιτέρω ενημέρωση των αρμόδιων φορέων και πολιτικών κομμάτων, πριν την έναρξη του διαγωνισμού αξιοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε».
Μάλλον τους ενημέρωσαν μέσα στο Σαββατοκύριακο...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΔΩ
ΠΗΓΗ euro2day
Οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν ίδια κεφάλαια άνω των 150 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία τριετία, ενώ και κατά την ίδια περίοδο να έχουν λειτουργήσει τουλάχιστον δύο τερματικούς σταθμούς, σε τουλάχιστον δύο χώρες, οι οποίοι εμφάνισαν:
(α) συνολική ετήσια κίνηση τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου (1.000.000) TEU για όλους τους τερματικούς σταθμούς και τουλάχιστον ένα σταθμό εμπορευματοκιβωτίων με ετήσια κίνηση πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) TEU και άνω, ή εναλλακτικά,
(β) συνολική ετήσια κίνηση τουλάχιστον 8 εκατομμυρίων τόνων χύδην φορτίου και τουλάχιστον ένα σταθμό χύδην φορτίου με ετήσια κίνηση 4 εκατομμυρίων τόνων και άνω, ή, εναλλακτικά,
(γ) τουλάχιστον ένα σταθμό πολλαπλών χρήσεων με ετήσια κίνηση 5 εκατομμυρίων τόνων μη-μοναδοποιημένου/γενικού φορτίου και άνω.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως ο διαγωνισμόςδιαγωνισμός προκηρύσσεται ενώ προ τεσσάρων ημερών το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ είναι ανακοινώσει πως, σε συνέχεια της συζήτησης στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, που πραγματοποιήθηκε στις 9 Απριλίου, έκρινε «ότι απαιτείται περαιτέρω ενημέρωση των αρμόδιων φορέων και πολιτικών κομμάτων, πριν την έναρξη του διαγωνισμού αξιοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε».
Μάλλον τους ενημέρωσαν μέσα στο Σαββατοκύριακο...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΔΩ
ΠΗΓΗ euro2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.