Στην ατζέντα της καθημερινής διαχείρισης τόσο του βασικού του μετόχου, του ΤΑΙΠΕΔ, όσο και του νέου management του ΟΛΘ βρίσκεται πλέον η διαδικασία ολοκλήρωσης των προαπαιτούμενων για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών γα το 51% του μετοχικού κεφαλαίου. Σύμφωνα με αρμόδιες πηγές εκκρεμούν ακόμα η κατάρτιση του master plan, της σύμβασης παραχώρησης και σε δεύτερο στάδιο της συμφωνίας μετόχων.
Υπενθυμίζεται πως σε πρώτη φάση θα διατεθεί το 51% ενώ το υπόλοιπο 16% θα το αποκτήσει ο πλειοδότης του διαγωνισμού σε πέντε χρόνια εφόσον ολοκληρώσει τις συμφωνηθείσες επενδύσεις. Στην τρέχουσα, β΄ φάση, του διαγωνισμού για τον ΟΛΘ συμμετέχουν η APM Terminals, B.V. θυγατρική της Maersk (που συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ ο οποίος κλείνει τον Οκωβριο), η Deutsche Invest Equity Partners, GmbH, η Duferco Particiption Holding, SA, η International Container Terminal Services, Inc, η Mitsui & Co., Ltd, η P&O Steam Navigation Company (θυγατρικής της DP World), η κοινοπραξία Russian Railways JSC/ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Yilport Holding, Inc.
Ο πρόεδρος του ΟΛΘ, Γιάννης Παντής, στη διάρκεια των εγκαινίων του περιπτέρου του ΟΛΘ, στη ΔΕΘ επιβεβαίωσε ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ενώ ανέφερε χαρακτηριστικά πως "παρά την οικονομική κρίση, το λιμάνι αυξάνει συνεχώς τον όγκο των παρεχόμενων υπηρεσιών και βρίσκεται σε μια διαδικασία να βρούμε ποιοι θα κάνουν τις επενδύσεις στο μέλλον".
Σύμφωνα με στοιχεία, που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Δημήτρης Μακρής, στη διάρκεια του 2014, μέσω του λιμανιού διακινήθηκαν 350 χιλιάδες containers , και ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 56,3 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί πάντως πως τα κέρδη μετά από φόρους κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος διαμορφώθηκαν στα 9,95 εκατ. ευρώ έναντι των 10,467 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014, καταγράφοντας πτώση 4,94% .Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 13,456 εκατ. ευρώ έναντι των 13,756 εκατ. ευρώ το 2014 (-2,18%).
Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας στο πρώτο εξάμηνο του 2015 ανήλθε σε 26,609 εκατ. ευρώ έναντι 26,3 εκατ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014 (+ 1,15%) με αύξηση πωλήσεων του Σ.ΕΜΠΟ κατά 1,62%, αύξηση στο Συμβατικό λιμάνι κατά 0,33%, αύξηση στην εκμετάλλευση χώρων 1,63% και μείωση 10,13% στο επιβατικό λιμάνι.
Η. Μπέλλος
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.