ΟΛΘ: ΤERMINAL ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΣΤΗ 2Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ

30 Σεπ 2015




Τι προβλέπει το master plan του ΟΛΘ για την δημιουργία terminal κρουαζιέρας. Υδατοδρόμιο και ανακαίνιση του κτηρίου του επιβατικού σταθμού.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στη 2η προβλήτα, θα δημιουργήσει ένα terminal ειδικά για την κρουαζιέρα, με σύγχρονες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες που θα εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη κατηγορία τουριστών, όπως προβλέπεται από το master plan του ΟΛΘ που εκπονείται και θα παραδοθεί ως τα τέλη Οκτωβρίου.

Τα ανωτέρω δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Γιάννης Παντής, μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου «Θεσσαλονίκη 2030: Σχεδιάζοντας ένα άλλο αστικό μέλλον», που διοργάνωσαν ο κεντρικός Δήμος και η Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης ΑΕ.

To master plan, εκπονείται(από κοινοπραξία εταιρειών) στη λογική της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ ΑΕ και οι προτάσεις του για το στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης του λιμανιού έχουν βάθος 25ετίας. Βάσει λοιπόν του master plan, το οποίο βεβαίως θα πρέπει να εγκριθεί, στα 70 στρέμματα της 2ης προβλήτας θα δημιουργηθούν οι υποδομές για την εξυπηρέτηση έως και 150.000 επιβατών κρουαζιεροπλοίων, ενώ σημειώνεται ότι στις επιδιώξεις της διοίκησης αλλά και των τουριστικών φορέων της πόλης, είναι, η διανυκτέρευση κρουαζιεροπλοίων στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο η παραμονή τους για λίγες ώρες στο λιμάνι.

Σε ό,τι αφορά την αύξηση της τουριστικής κίνησης ο κ. Παντής είπε ότι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν απομακρυνθεί από τη Θεσσαλονίκη γιατί οι γραμμές, ακόμη και προς Σποράδες, δεν είναι βιώσιμες.

«Επιδιώκουμε, σε συνεννόηση με το υπουργείο, να περιοριστεί στους πέντε μήνες, από δέκα, η υποχρέωση διατήρησης των δρομολογίων, ώστε να υπάρχει κίνητρο για τους ακτοπλόους να εντάξουν τη Θεσσαλονίκη στα δρομολόγιά τους», σημείωσε.

Πέραν αυτού ο πρόεδρος του ΟΛΘ μίλησε για την ολοκλήρωση, μέσα στον Ιανουάριο του 2015, των διαδικασιών αδειοδότησης υδατοδρομίου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ στο όλο πλέγμα αναβάθμισης των υποδομών και τόνωσης της επιβατικής κίνησης εντάσσεται και το έργο αποκατάστασης του κελύφους του διατηρητέου κτηρίου του επιβατικού σταθμού, έργο που εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 400 εκατ. ευρώ.

Για το έργο του Σταθμού, έχουν ήδη δοθεί οι απαιτούμενες εγκρίσεις από την Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου ( ΕΤΑΔ) και την Εφορία Νεωτέρων Μνημείων και αναμένεται η έκδοση της οικοδομικής άδειας. Στη συνέχεια θα γίνει ο διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης για τον «Τουρισμό και την Εξωστρέφεια», ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων, Βύρων Θεολόγης και ο γ.γ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος, τόνισαν την ανάγκη εκτέλεσης σημαντικών έργων συγκοινωνιακών/μεταφορικών υποδομών, όπως αυτό του Μετρό αλλά και των επεκτάσεων και βελτιώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».






 Πηγή: http://voria.gr/index.php/article/olth-terminal-krouazieras-tha-dimiourgithi-sti-2i-provlita
Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.

 
Copyright © 2015 ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah