Με
γοργούς ρυθμούς αναμένεται να «τρέξει» το φθινόπωρο το ενδιαφέρον των
κινέζων της Cosco για τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας, του Πειραιά και
της Θεσσαλονίκης, αφού τα αναγνωρίζουν ως ένα σημαντικό κομμάτι του
«δρόμου του μεταξιού» προς την Ευρώπη.
Πρόσφατα το ινδικό πρακτορείο DNA δημοσίευσε ένα αναλυτικό άρθρο για τις στρατηγικές κινήσεις των Κινέζων για το λιμάνι του Πειραιά, σημειώνοντας ότι παρουσιάζει μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη χάρη στις κινεζικές εταιρείες που δρουν ή αναμένεται να δράσουν με αυτό ως βάση τους.
Στο αφιέρωμα γίνεται αναφορά στην πρώτη επιτυχημένη συμφωνία πριν από τέσσερα χρόνια ανάμεσα στις δύο πλευρές, συμφωνία που τριπλασίασε την κίνηση του λιμανιού αυξάνοντας τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρονται καθημερινά (περίπου 6000).
Υπενθυμίζεται πως ο κινεζικός γίγαντας των θαλασσίων μεταφορών εμπορευμάτων διεθνώς, έχει κάνει αντίστοιχη πρόταση, ανεπίσημα τουλάχιστον και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η οποία εκκρεμεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ο αρθρογράφος αναφέρει ακόμη πως η παρουσία της Cosco είναι πολλαπλά ευεργετική για το λιμάνι του Πειραιά, αλλά και την ελληνική οικονομία, καθώς πέραν των χρημάτων που έδωσε για το ήμισυ του λιμανιού, στο ελληνικό Δημόσιο έρχονται επιπλέον χρήματα μέσω των φόρων, ενώ προσφέρθηκαν και 1000 θέσεις εργασίας.
Οι Κινέζοι, αναφέρει το ρεπορτάζ, γνωρίζουν την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας. Μπορεί να γίνει ο περιφερειακός συγκοινωνιακός κόμβος, με τον ίδιο τρόπο που η Ολλανδία κατέχει αυτή τη θέση στη Βόρεια Ευρώπη.
Στόχος των Κινέζων είναι να μετατρέψουν τον Πειραιά στην μεγαλύτερη εμπορική πύλη η οποία μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, (ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, εκσυγχρονισμό των λιμενικών συνδέσεων, έργα στις εθνικές οδούς και στα περιφερειακά αεροδρόμια) θα αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία διακίνησης κινεζικών εμπορευμάτων παγκοσμίως.
sofokleousin.gr
Πρόσφατα το ινδικό πρακτορείο DNA δημοσίευσε ένα αναλυτικό άρθρο για τις στρατηγικές κινήσεις των Κινέζων για το λιμάνι του Πειραιά, σημειώνοντας ότι παρουσιάζει μια αξιοσημείωτη ανάκαμψη χάρη στις κινεζικές εταιρείες που δρουν ή αναμένεται να δράσουν με αυτό ως βάση τους.
Στο αφιέρωμα γίνεται αναφορά στην πρώτη επιτυχημένη συμφωνία πριν από τέσσερα χρόνια ανάμεσα στις δύο πλευρές, συμφωνία που τριπλασίασε την κίνηση του λιμανιού αυξάνοντας τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρονται καθημερινά (περίπου 6000).
Υπενθυμίζεται πως ο κινεζικός γίγαντας των θαλασσίων μεταφορών εμπορευμάτων διεθνώς, έχει κάνει αντίστοιχη πρόταση, ανεπίσημα τουλάχιστον και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η οποία εκκρεμεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
Ο αρθρογράφος αναφέρει ακόμη πως η παρουσία της Cosco είναι πολλαπλά ευεργετική για το λιμάνι του Πειραιά, αλλά και την ελληνική οικονομία, καθώς πέραν των χρημάτων που έδωσε για το ήμισυ του λιμανιού, στο ελληνικό Δημόσιο έρχονται επιπλέον χρήματα μέσω των φόρων, ενώ προσφέρθηκαν και 1000 θέσεις εργασίας.
Οι Κινέζοι, αναφέρει το ρεπορτάζ, γνωρίζουν την γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας. Μπορεί να γίνει ο περιφερειακός συγκοινωνιακός κόμβος, με τον ίδιο τρόπο που η Ολλανδία κατέχει αυτή τη θέση στη Βόρεια Ευρώπη.
Στόχος των Κινέζων είναι να μετατρέψουν τον Πειραιά στην μεγαλύτερη εμπορική πύλη η οποία μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, (ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, εκσυγχρονισμό των λιμενικών συνδέσεων, έργα στις εθνικές οδούς και στα περιφερειακά αεροδρόμια) θα αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία διακίνησης κινεζικών εμπορευμάτων παγκοσμίως.
sofokleousin.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια.
Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε.
Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Για τα άρθρα των συγγραφέων,ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.